Fitness Seller

Never back down 2

HAHAHAHAHA, lezen is moeilijk dezen tijd zeker ?

der staat duidelijk in de titel wat het is : CAM, TS , DVDRIP, R5... Als jij te tam bent om te lezen blijf je maar gewoon uit mijn topic.

fakes met 10k seeders die er al 2-3 dagen op staan, ye bro that's gonna happen.

man man, blijf vanachter een computer weg als je er te stom voor bent.

Strong roidrage is strong.

vond het geen slechte film maar wel slecht geacteerd zeg

1st film was beter dan de 2de imo..

Ik vond de 2e film eigenlijk helemaal niet goed.
Die Tim is wel een beest, had hem liever in de hoofdrol gezien :)

Voor de rest vind ik verhaal gewoon k*t, je wordt er niet in meegesleurd, en gewoon het feit dat ze elkaar allemaal min of meer haten vind ik debiel.

Beste aarshaarknabbelaar,

Ik weet wat the pirate bay is, en ik download er wekelijks meerdere films.
Misschien is het je al opgevallen, dat niet alle downloads van gelijkwaardige kwaliteit zijn. Daarom leek het mij gewoon even handig, om de exacte link te vragen.

Verder is dit topic compleet nutteloos, aangezien deze link zelfs niet voorzien is in de openingspost.

Mvg,

uw ma.

aarshaarverzamelaar is een beter woord;)

Never back down 2 is een serieuze domper.
Persoonlijk vond ik het een rommelig verhaal, doordat er 4 verschillende karater's als hoofdrol worden bespeeld.
Never back down 1 zit een goede balans van drama,romantiek en actie, heel erg jammer dat ze dat niet hebben kunnen evenaren.

Leuk tussendoortje ... vanmiddag gekeken.

Je weet van te voren dat je geen verrassend/vernieuwend verhaal moet verwachten, dus gewoon kijken en niet bij nadenken. De trainings- en vechtscenes waren gewoon oké ... als je maar niet echt op foutjes gaat zitten letten.

Ik verplaats deze naar het film gedeelte. Lijk me een betere plek.

Terug
Naar boven