XXL Nutrition

Nordic Pro 2014

denk trouwens niet dat hij deze gaat doen... idem voor Mike Johnson, zag op zijn fb alleszins passeren dat Phoenix zijn volgende show wordt

Dan verschuift die het wel telkens weer, mocht het waar zijn. Eerst zou die weer de New York Pro doen, dat werd de Nordic Pro en dan zou het nu weer wat anders worden. ???

Dan verschuift die het wel telkens weer, mocht het waar zijn. Eerst zou die weer de New York Pro doen, dat werd de Nordic Pro en dan zou het nu weer wat anders worden. ???

Het lijkt een pro Genova. Volgens mij gebruikt Universal hem gewoon als boothbitch/merk dan dat ze hem op het podium laten. Altijd maar weer die achterlijke roadtrips en shit.. Kan me moeilijk voorstellen dat het hem uiteindelijk voldoening geeft.

kan mij ook moeilijk voorstellen dat je jarenlang keihard werkt om pro te worden, om er dan nadien niks meer mee te doen en geen enkele ambitie te hebben on stage...
denk trouwens ook niet dat Universal hem oneindig zal blijven sponsoren als hij nooit een wedstrijd draait... populair of niet
en populariteit vervaagt uiteindelijk ook wanneer fans merken dat hij 0,0 aan progressie boekt

kan mij ook moeilijk voorstellen dat je jarenlang keihard werkt om pro te worden, om er dan nadien niks meer mee te doen en geen enkele ambitie te hebben on stage...
denk trouwens ook niet dat Universal hem oneindig zal blijven sponsoren als hij nooit een wedstrijd draait... populair of niet
en populariteit vervaagt uiteindelijk ook wanneer fans merken dat hij 0,0 aan progressie boekt

Precies ja.. De populariteit is al aardig aan het afnemen als je het mij vraagt. Hij zal flink vooruit moeten gaan wil hij sowieso nog een impact willen veroorzaken. Mocht het idd een sponsor probleem zijn dmv contracten is het te hopen dat hij ze verlaat.

probleem is misschien ook dat hij niet te "vlug" wil groeien uit angst om zijn smalle middel te verliezen
imo kan hij ook gewoon enkele jaren in de 212 meedraaien lijkt me moest hij willen? denk niet dat hij hard boven dat gewicht zit, zelfs in off season (altijd dus momenteel)

Mensen geven dus niks om geniale opmerkingen.

Ben benieuwd hoe Antionne het doet, al even geleden dat hij show heeft gedraaid of niet?

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mario van Steenberghe doet hier ook mee, zijn er daar pic's van?

Deze is voor Roelly. Enige concurrentie is Kuclo.
Deelnemerslijst
14nordic-1.gif

Idd! Steve Kuclo kan het Roelly wel eens moeilijk maken, maar ik hoop dat Roelly 'm pakt. Onze sjaak afhaak Antoine heeft het dus weer laten afweten. :roflol:

Idd! Steve Kuclo kan het Roelly wel eens moeilijk maken, maar ik hoop dat Roelly 'm pakt. Onze sjaak afhaak Antoine heeft het dus weer laten afweten. :roflol:

Die Sjaak komt midden december vast wel weer met een filmpje dat het in 2015 ernst is. :o

Livestream? Wil roelly wel weer eens zien winnen!:)

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Livestream? Wil roelly wel weer eens zien winnen!:)

Die Sjaak komt midden december vast wel weer met een filmpje dat het in 2015 ernst is. :o

las gisteren op zijn fb dat er eind deze maand alweer een URT richting New York zit aan te komen...
shape op de foto die erbij staat is wel vet weliswaar

FIRST CALLOUT 6 Johnnie O. Jackson 8 Steve Kuclo 11 Robert Piortkowicz 13 Ronny Rockel 17 Roelly Winklaar

Roelly in the middle. He's just got too much size for anyone to deal with.

Steve looks to be in the second place spot, with JOJ in third. JOJ doesn't have enough going on in the legs to pose a threat to 1 or 2. Rockell needs more leg size, and his glutes are a little soft

Roelly wint voor Kuclo & JJackson

5. Robert Piotkrkowicz
1.000 euro

4. Ronny Rockel
2.000 euro

3. Johnny Jackson
3.000 euro

2. Steve Kuclo
4.000 euro

1. Roelly Winklaar
10.000 euro

Pic s videos? Dit kon die iig wel even gebruiken:)

Terug
Naar boven