XXL Nutrition

new pic Alexei lesukov dec 2009

Zijn er krachtstats bekend van hem?

vind die db curl maar raar van hem

Wat een beest is ie in dat filmpje zeg....

En de "Muscle & Fitness" maar schrijven dat je nette bewegingen moet maken. ;)

vind die db curl maar raar van hem[/QUOT]

Jah denk dat ie zo grote pomp heefdt in zen biceps dat hij geen volledige ROM meer op kan brengen!
Je ziet ook dat hij steeds dezelfde dumbbells gebruikt,is imo vrij normaal als je deftig aan het kuren bent.

hij komt op de fibo jaa :p
master

Lekkere oostblok h**r die hem daar helpt.

KoRn door die speakers (H)

ze rechter bicep is wel stuk groter dan ze linker of ligt t aan mij?

Die kan zen schouders echt niet meer aanraken xD. Met zon monster db curl rom

Gezeik over uitvoering altijd.... iedereen die al lang traint weet met de tijd wel wat voor je werkt en wat niet... blijkbaar werkt dit voor hem dus... simpel.
buitendat.. dit wil ook niet zeggen dat die altijd zo traint..

maargoed ...je hebt altijd lui die het beter weten.. zelfde met lui die commentaar op de uitvoering van een coleman of cutler op youtube....

Gezeik over uitvoering altijd.... iedereen die al lang traint weet met de tijd wel wat voor je werkt en wat niet... blijkbaar werkt dit voor hem dus... simpel.

maargoed ...je hebt altijd lui die het beter weten.. zelfde met lui die commentaar op de uitvoering van een coleman of cutler op youtube....

Agree 100%
Soms vraag ik me af hoe die criticasters er eigenlijk zelf uitzien hehe

Dikke fysiek, maar ik snap de hype niet zo goed rond dit kereltje. Ik twijfel of deze midget wel op de Olympia zal verschijnen. Zoja, dan wordt hij gewoon geklopt door langere bodybulders, die hem zullen outbuffen. Het wordt hoogstens een nieuwe Priest, als hij dat niveau ooit al haalt.

Bij mijn weten is hij 1.68 cm ofzo, groot is hij dus niet maar ook niet abnormaal klein voor een bb'er op een pro stage

Eensch. Bovendien is dat laatste stukje niet heel zwaar meer omdat je dan vooral het gewicht naar je toe haalt en niet meer echt tilt. Ik vind zijn reps er niet zo slecht uitzien.

308zngj.jpg

Terug
Naar boven