Jim.staelens
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hijs 21 1988, dit jaar word die nog 22 wat een kast

ben je nu grappig ofzo mafkees? dit is geen allerlei dus hou je crap voor je oke?Ik heb gehoord dat hij 160 benched waarbij zijn spotter meer dan de helft optilt.
![]()
ben je nu grappig ofzo mafkees? dit is geen allerlei dus hou je crap voor je oke?
vertel me liever waarom dit ventje geen gh gut heeft.
ben je nu grappig ofzo mafkees? dit is geen allerlei dus hou je crap voor je oke?

vertel me liever waarom dit ventje geen gh gut heeft.
Ik heb gehoord dat hij 160 benched waarbij zijn spotter meer dan de helft optilt.
![]()

Hij lijkt een beetje op een buffe joran van der sloot.
Wat een gelul zeg over zijn traps/buik en borst zeg!! zo goed als iedere DBB,r zou dromen van z,n lijf!!
Tis ****ing easy he om commentaar te geven op een topper he?
Wie van de DBB,rs heeft er dan een beter lijf dan deze gast met zijn 21 jaar?
Graag zie ik jullie foto,s.
Pipo.
Niet 1 DBB,r ziet dr beter uit en niemand is symetrisch dus kappen met die kul!!!
Ga de gym in en doe je best om te zorgen dat je er maar voor 5% in de buurt komt dan ben je al goed bezig!!
LTr

Who gives a ****!
Mijn part traint hij met 2 kg dumbbells het werkt voor hem.
Bodybuilding gaat niet om hoeveel je kunt bandrukken, maar om hoe je fysiek er uit ziet.
Ik zie dageljiks jonge gasten die zwaar proberen te trainen en een waardeloze vorm gebruiken en/of een ****ed up ROM.
Kijk eens hoeveel ik pak, lekker belangrijk.....![]()