Jim.staelens
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus wat een buffel...... (Wel jammer van zijn borst, ene pec hangt echt een heel stuk lager)
Ik niet.
Maar goddamn die schouders en lats zijn insaneee.

)Lats vallen bij Alexey juist tegen.
Breedte hebben ze wel maar z'n lats stoppen erg hoog, dat is jammer maar is meestal bij een kleine taille. (paar uitzonderingen weggelaten uiteraard)
.
)Lats vallen bij Alexey juist tegen.
Breedte hebben ze wel maar z'n lats stoppen erg hoog, dat is jammer maar is meestal bij een kleine taille. (paar uitzonderingen weggelaten uiteraard)
Dan is dat k*t, ik heb ze ook maar bij mij boeit het niet.
(oh en me taille is ook niet bepaald klein)

Wat hebben een smalle taille en lage of hoge lat aanhechting met elkaar te maken? Dan ben ik een uitzondering volgens jou.
Hoe smaller de taille hoe hoger de aanhechting. Lijkt me logisch. Maar zoals ik al zei zijn er uitzonderingen:
![]()
Zit je taille niet precies onder je lats ookal heb je lage aanhechtingen? Dus die plek waar hij z'n vingers houd.
Kan ook zijn dat hij zijn rechter pec wat aanspant.
Aanhechtingen van de lats hebben niks met de breedte van de taille te maken hoorHoe smaller de taille hoe hoger de aanhechting. Lijkt me logisch. Maar zoals ik al zei zijn er uitzonderingen:
![]()