AndroidHealthClinic

new pic Alexei lesukov dec 2009

Damn had ik die genen maar :D
Ik vraag me af hoe zijn carriere eruit ziet, want hij is nu al gigantisch, hoe ver kan hij nog groeien?

aan zijn kop te zien is hij nog maagd.

Zoals iemand al zei, die gast lijkt echt teveel op Joran v/d Sloot.

Persoonlijk vind ik Todd Duffee er wreder uitzien voor een jonge gast. Hoewel hij er niet uitziet als een bodybuilder is hij met 1.91 en 115 kg waarschijnlijk ook een stuk groter.

+1

Joran on roids

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Brute progressie gemaakt

Vroeger:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu:
de8gw5.jpg

ik zou ook wel zo'n fysiek willen. PUNT

Damn die gozer gaat echt hard, ben benieuwd hoe die d'r over een jaar of twee gaat bijstaan.

Lats vallen bij Alexey juist tegen. :p
Breedte hebben ze wel maar z'n lats stoppen erg hoog, dat is jammer maar is meestal bij een kleine taille. (paar uitzonderingen weggelaten uiteraard :p)

Wat hebben een smalle taille en lage of hoge lat aanhechting met elkaar te maken? Dan ben ik een uitzondering volgens jou.

Laatst bewerkt:
Dan is dat k*t, ik heb ze ook maar bij mij boeit het niet. :D
(oh en me taille is ook niet bepaald klein :roflol:)

Met klein bedoel je kort dan? Iig mijn taille is wel smal, 80-82cm , wel redelijk brede heupen. Maar hijs wel redelijk lang :').

Lats beginnen bij mij gewoon iets hoger, zorgt wel voor een groter verschil tussen taille en borstomtrek :D

Zit je taille niet precies onder je lats ookal heb je lage aanhechtingen? Dus die plek waar hij z'n vingers houd.

Is mijn punt niet. Haney had een smalle taille maar alsnog vrij grote lats. Als je bij Alexey kijkt die heeft ook een kleine taille maar z'n aanhechting ligt stukken hoger dan Haney. Is een voorkomen probleem bij bodybuilders met smalle taille.

Kan het niet echt mooi vinden hoor jongens..

Terug
Naar boven