XXL Nutrition

nice !!

Is al eerder gepost ;)
Respect voor wat die vrouwen bereikt hebben, maar niet mijn streven...

Sorry niet mijn ding. Ik ga voor de natuurlijke weg.

How sad :(

bahbah.

Ieeel die blonde met die gerimpelde kop lijkt wel heel erg veel op een man.

Mooi stukje wel, goede reporter ook.

zonde, maar wel een boeiend filmpje

ik vind het helemaal niks, vrouwen die er zou uit zien.

Wel respect voor de keiharde training

hmmm vrouwelijke bodybuilders... misschien moeten mannen ook eens meedoen aan bikini contests enz...

ik vind het ook niet mooi bij een vrouw.

wel heb ik een vraag ik ben ivm een auto ongeluk vorig jaar gestopt met trainen en ben nu net weer begonnen (2,5 mnd) en kom op het moment niet verder. ik weeg 107 kilo ben 191cm lang arm omvang koud 45cm borstomvang koud 130cm. mijn vorige contact persoon voor Dianabol is onvindbaar en aangezien ik niet iedereen zo maar vertrouw met al die nep troep dat in omloop is zeg ik wie ooh wie kan mij helpen.

Ze zijn wel eerlijker dan de mannen, gewoon de AAS laten zien voor de camera.

Prijzen zijn echt laag...

Aardig verstopt dit filmpje. :)
Maar zeker wel intressant om te zien. Had nooit geweten dat vrouwen bb zo anders is en dat ze prive sessies doen om zo groot te kunnen blijven. Erg triest, zeker in verhouding met de mannen pro's. Wel respect voor hun dedication!

Ik heb er geen problemen mee hoor. Vind het alleen jammer dat ze van die vierkante gezichten krijgen door alle steroids.
Wat ik absoluut niet wist is wat ze allemaal erbij doen om aan extra cash te komen. Tja, je moet toch wat, en als er markt voor is waarom niet.

wat zou er gebeuren als je je lul in haar k*t zou doen en ze spant haar k*t aan?

Terug
Naar boven