XXL Nutrition

Niet in staat om shake binnen te krijgen/houden

sander010

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Hallo allemaal,

Ik heb een "probleempje" waar ik wel wat advies over kan gebruiken.
Om de een of andere reden, ben ik niet in staat om shakes binnen te krijgen/houden. Ondertussen heeft dit geintje me al een godsvermogen gekost aan verschillende merken en smaken.
Ik weet dat er ook caps zijn, maar dat geeft niet hetzelfde resultaat. Heeft iemand hetzelfde probleem (gehad) en hoe ben je hier mee omgegaan?

Ik weet dat je het poeder door verschillende producten kunt mengen en heb (op bier na ;)) bijna alles geprobeerd (met ieder merk), tot aardappelpuree toe.

Alvast bedankt!

Je bedoelt als ontbijt? Zo ja, kun je wel iets anders naar binnen krijgen en houden?

begin eens met een kwart shake, en bouw dat geleidelijk op?

Je bedoelt dat je whey met melk (of water) niet weg krijgt ... en gewoon een beker chocolademelk dan, dat wel ?

wat krijg je zoal wel naar binnen in de ochtend? zelf kon ik mijn whey met havermout shakes de eerste weken ook niet lekker naar binnen krijgen. nu kijk ik er echt naar uit elke ochtend!

• Topic Starter Topic Starter
@ Wazzup; water, melk, yoghurt, kwark, ijs... Heel de bende geprobeerd.
@ DutchMcDick; Geen idee, dan was het probleem snel verholpen ;-).
@ Topsycret; Verder ben ik een makkelijke eter en kan ik zo'n beetje alles wel binnenhouden in de ochtend.

hmm daar heb ik nooit last van gehad..
ik meng mijn shake altijd met brinta of met kwark en ei-eiwit.
probeer eens een klein beetje poeder met wat meer melk/water ofzo?
succes

langzaam het aantal gram whey opvoeren om er steeds meer aan te wennen? dus eerst met 1/3rde van de aanbevolen dosis gebruiken. verder zou ik het ook niet weten, als je echt alles al geprobeerd hebt..

Volgens mij is dit een mentaal probleem. Maar als je ondanks alles (ook bovenstaande tips) het blijft uitkotsen moet je het gewoon niet meer nemen. :)

Oke, laat ik beginnen hiermee:

Welke whey heb je? Zeker bij de tuinen gehaald ofzo? Die zijn ****ing vies en slecht,

Bestel bij B&F whey Perfection en probeer die eens, smaak is bijna altijd goed, mixen met 200-250cl water en heb je op binnen 4 slokken.

Peptopro met smaak exotisch fruit kopen bij XXL heel lekker!
juist limonade, zal wel duur grapje gaan worden...

Wellicht amino tabletjes smorgens?

Maar je kots het altijd uit of spuw je het uit? want daar heb je nog geen antwoord op gegeven:p
en vind je het vies of niet?

De lekkerste shake die er bestaat is Syntha van BSN. Lekkerder dan chocomel, als je die niet wegkrijgt weet ik het ook niet meer !

• Topic Starter Topic Starter
@ Bacardi; Ik kan je verzekeren dat ik niet dezelfde Sander ben. Ik heb helemaal niets met krachtsporten en bankdrukken. Waarom dan shakes (da's vast je volgende vraag). Omdat ik wel sport en blijf steken op m'n huidige niveau.

@ Rijstwafel; Ik heb, ongeveer 7 á 8 verschillende merken en smaken geprobeerd. Inderdaad één keer vna de tuinen. Maar verder op internet en Vitamis en more besteld.

@ TheAce; Ik weet niet of het mentaal is, maar ik ben er langzamerhand wel klaar mee ja. Ik heb deze topic geopend om te zien of er smaken of manieren waren die ik nog niet had geprobeerd. Dan maak ik een keus en probeer ik het nog één keertje.

Waarom dan niet gewoon vast voedsel eten? Ik zou geen moeite meer nemen om shakes weg te drinken.

bodyenfitsop geeft toevallig een actie zie ik net :P
krijg je een gratis sample en mischien krijg je die shake wel binnen?
zoniet dan zeg ik sorry maar geen flauw ide

Terug
Naar boven