AndroidHealthClinic

niet tevreden met buikspieren en kan ik nog eten naast mijn dieet

spongebob123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
hoi ik heb wel redelijk een sixpack als ik mijn buik aanspan, maar ik heb zeg maar zo'n gleuf in het midden ze zitten dus niet allemaal als blokjes bij elkaar. Waardoor komt dit en hoe kan ik zorgen dat ik echt een mooi sixpack krijg zonder die gleuf. En mijn tweede vraag: ik heb nu sinds 1 dag een dieet gemaakt voor de dag (schooldagen). Maar kan ik wel s avonds ofso nog 1x in de week pizza eten of snacken? En in het weekend eet ik altijd met m'n gezin croissantjes bij het onbijt. kan ik deze dingen nog eten of heeft mijn dieet dan geen zin?

Abs zijn genetisch en kun je niet veranderen en pizza of whatever kan je eten IIFYM om af te vallen.

Komt er gewoon op neer dat als de 'rotzooi' die je tijdens je weekenden/pizza-avondjes eet je op of boven onderhoud brengt, je geen vooruitgang zult zien in het afvallen. Misschien zelfs 'negatieve vooruitgang' zoals slechte managers zo graag beweren als je wat te ver gaat. Ga duidelijk voor jezelf na of die pizza of croissantjes daarin passen. Voor een ecto van 60 kilo is dat lastiger dan een beest van 100 omdat de ruimte waarin je speelt veel makkelijker heringedeeld kan worden op een semi-cheatdag. Waarbij ruimte dan de totale kcal zijn.

Kortom: Als je het goed plant, kan het zeker. Maar als je het als afterthought ziet, denk ik dat iemand met jouw stats al snel boven zijn onderhoud heen is

Die gleuf is je linea alba.

met je gezin ? Je bent toch 17 ?

Anyways, maak er een cheat meal van.

Terug
Naar boven