MuscleMeat

Niet trainen, leven op onderhoud of toch bulk?

Machete

Huge Freak
Waardering
1.140
Goedenavond!

Aankomende week is een tentamenweek voor mij. Ik heb mezelf voorgenomen om niet te trainen en eens te focussen op mijn tentamens. Na deze week ben ik weer lekker fris en ga ik een nieuw trainingsschema in elkaar puzzelen, waarbij ik vooral mijn schouder en arm workout een nieuw leven wil blazen, omdat die achter lopen. Dan ben ik uiteraard benieuwd naar jullie reacties, maar dat later pas..

Nu mijn vraag:
Indien je een week niet traint, moet je dan op onderhoud eten, aangezien je niet sport, of gewoon verder met huidig voedingschema(bulk)?

Alvast erg bedankt allemaal!

Onderhoud

of je moet n kilootje vet aan willen zetten, procentje er bij richting de zomer... dan zou ik lekker bulken die week :D

yep, vooral hoog in eiwitten blijven zitten; whey bij opstaan en kwark voor slapen gaan etc etc. Ga wel af en toe (hard)lopen of iets sportiefs doen, want alleen maar stilzitten zal je concentratie (en dus leren) niet ten goede komen;)

je doet natuurlijk wat je wil, maar ik zou me beter kunnen blijven concentreren op mn boeken als ik nu en dan es zou knallen eerst..

• Topic Starter Topic Starter
yep, vooral hoog in eiwitten blijven zitten; whey bij opstaan en kwark voor slapen gaan etc etc. Ga wel af en toe (hard)lopen of iets sportiefs doen, want alleen maar stilzitten zal je concentratie (en dus leren) niet ten goede komen;)

Thnx! Laat ik maar keer wat van cardio doen naast KT. Dan trouwens ook op die dag op onderhoud?

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

je doet natuurlijk wat je wil, maar ik zou me beter kunnen blijven concentreren op mn boeken als ik nu en dan es zou knallen eerst..

Klopt, alleen beetje tricky als je te weinig hebt gestudeerd.
Slechte planning:o

Maar is ook keer tijd voor mentale rust, na weken achter elkaar disciplinair gegeten en getraind te hebben.

als je een jaar gedisciplineerd getraind en gegeten hebt, mag je es een weekje rusten, niet na een paar weekjes he zoals je t zelf zegt..
maar idd, je schoolresultaten gaan voor,suc6 met die tentamens volg week

• Topic Starter Topic Starter
als je een jaar gedisciplineerd getraind en gegeten hebt, mag je es een weekje rusten, niet na een paar weekjes he zoals je t zelf zegt..
maar idd, je schoolresultaten gaan voor,suc6 met die tentamens volg week

Bedankt! Dan zal ik in ieder geval die weekje rust goed benutten :D

Terug
Naar boven