Eatandgain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus, men raad je af om te kuren op een hoog vp omdat dit problemen met zich mee kan brengen, o.a. aromatase van je kuur middel. Omdat je met Winny gaat kuren gaat dit al niet op (winny aromatiseert niet, tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen).
Verder ga je op zo'n hoog VP sneller last krijgen van hoge bloeddruk en andere bijwerkingen.
Is dat niet reden genoeg om het toch niet te doen? Dan ga gewoon 6 weken lang 50mg per dag gebruiken, denk er wel aan dat winny-only je niet droger gaat maken, je gaat je voedings alsnog moeten bijschroeven. Ik neem aan dat je nu op een plateau bent geraakt dat het niet meer zo lekker gaat met afvallen. In dat geval probeer nog wat extra kcals te schrappen als je met de winny begint.
Verwacht wel niet de harde look op 20%
Edit: heb vroeger zelf ook winny op hoog VP gedaan, ben toen een paar kg bijgekomen ipv af te vallen. Dit ben ik na de blast echter zo goed als allemaal terug kwijt geraakt

Hahah nu wordt dit even uit z'n verband getrokken.. Wel even kijken in welke context dit staat he![]()

Kan zijn maar t punt is dat je niets aanneemt van wat men je zegt.
Nergens zeg je iets in de trant van 'ok bedankt, ik weet wat ik moet doen en pas mijn voedingsschema aan.'
Je lijkt wel te wachten tot je hoort wat je WIL horen. Dat die pillen DE oplossing zijn.
Lees je in in de voedingsectie, staan bergen info waar je echt iets aan zal hebben.
Maar dat kost te veel moeite waarschijnlijk![]()
Het is moeilijk om iemand te overhalen om het toch niet te doen, die er al langer over bezig is.. Zoals al eerder gezegd beter helpen dan hem afbreken of onzin verkopen. Wat ik gewoonweg zou aanraden aan TS is dat hij SOWIESO zijn vp lager moet gaan brengen vooraleer zij zoiets doet.
Ik ben ook zeker dankbaar voor de antwoorden!! Sterker nog ik heb zelfs al bijvoorbaat dank getoond terwijl nog niemand gereageerd had! En ik hoop hier juist op.. De discussie met argumenten waarom wel en waarom niet. Ik ben nu op de hoogte dat mijn vetpercentage naar beneden moet dmv voeding en sport, maar dat neemt mijn interesse in kennis voor het product niet weg
Ik neem het zeker mee! Bedankt voor je antwoord sector!
---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------
Volgende vraag hahah: vanaf welke VP is het wel "slim" om te doen