Fitness Seller

Nieuw en een paar vraagjes

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha [emoji23]

Ik neem het zeker mee! Bedankt voor je antwoord sector!

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Volgende vraag hahah: vanaf welke VP is het wel "slim" om te doen

Minimaal onder de 15 maar zou 10-12 aanhouden als richtlijn. Overigens als je moeilijk op de 10-12 komt dan is je voeding gewoon niet in orde en moet je daar eerst op focussen.

Crossfit???
waarom komen die mensen hier?

• Topic Starter Topic Starter
Om dingen te leren? Iedereen moet ergens starten

Ik zal het zo simpel mogelijk uitleggen.
Winstrol/anavar zijn AAS. Jij wilt het liefst vet afvallen. Dit versnelt niet en als het versnelt is het het niet waard ivm alle side effects en mogelijke problemen wie het met zich mee brengt.

Ipv te vragen of dit kwaad kan, zou je eerder moeten vragen, hoe kan ik mijn vet verlies dusdanig versnellen of verbeteren.

Wanneer je een lager vet% hebt bereikt kun je eventueel komen met de vraag, wat zou ik het beste kunnen nemen om er beter uit te komen zien.

Als je kijkt naar je idee om anavar/winstrol te nemen om af te vallen, is het effect hiervan minimaal tegenover de juiste voeding/cardio. Wanneer je het in % zou vergelijken zou je kunnen zeggen dat een optimaal dieet en cardio (95% effectiviteit) vs AAS(5%) het zou uitdrukken.

Natuurlijk is een verhoogde test / AAS vet verbrandend. Maar dit staat niet in verhouding!

Clen kuurtje.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven