Fitness Seller

Nieuw HST schema

WillemE

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Na lang uitproberen van verschillende schema's en trainingsmethodes (2,5 jaar). En veel inlezen op internet heb ik besloten om nu serieus te gaan beginnen met een HST programma. Omdat ik het idee heb dat ik hiermee het meeste vooruitgang ga boeken en dit lang vol gehouden kan worden zonder elke 6 weken een nieuw schema in elkaar te zetten.

Ik wil graag spiermassa opbouwen met als aandachtspunt mijn rug en mijn armen. Omdat ik een vooropleiding bij Defensie doe en veel aan cardio moet doen en dit ook moet trainen besef ik dat het voor mij moeilijker is om spiermassa op te bouwen dan mensen die niks hoeven te doen en altijd veel kunnen eten (no offense). Ik zit namelijk ook 1x per maand een week op de kazerne waar ik niet op mijn eten kan letten en ook niet kan sporten. Het voordeel met het HST programma is dan (denk ik) wel dat ik bijvoorbeeld 2 weken lang in de 15 rep range zit. Dan 1 week lang in de 10 rep range. Dan een week op bivak ben. (waarin ik wel 1x naar de sportschool kan die week). En dan diezelfde week als voor de bivak weer op te pakken. Dus na de bivak weer 2 weken 10 rep range. Daarna 5 rep range. Dan een bivak. Dan weer 2 weken 5 Rep range. Dan 1 week rust. 1 week bivak en vervolgens weer beginnen met de 15. Is dit een goed idee?

De oefeningen die ik wil gaan doen om groter te worden zijn:

Lat pull down 3 sets
Squats 3 sets
Bench press 3 sets
Seated row 2 sets
military press 3 sets
One leg lunges 2 sets
weighted dips 3 sets
pull ups 2 sets
preacher curl 3 sets

Zijn dit goede oefeningen om te doen of moet ik evt nog wat toevoegen of weglaten?

mvg, Willem

Laatst bewerkt:
deadliften erbij

• Topic Starter Topic Starter
Deadliften heb ik erbij gedaan. Is idd een hele goede compound. Nog meer tips?

Terug
Naar boven