AndroidHealthClinic

Nieuw in deze wereld

Ler0yy038

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
24%
Beste mensen!
Ik had een aantal vraagjes,
Eerst even een kleine opsomming over mij, om een zo reëel mogelijk antwoord te kunnen krijgen.

Man
24 jaar
189cm
97.3 kg
Vetpercentage 24%
Ben in 2 jaar van 120.6kg met vallen en opstaan naar de huidige 97.3kg gegaan

Heb 3x per week personal training crossfitt
2x voetbal bij selectie 3e klasse zaterdag

Heb al een aantal berichten bij anderen gelezen ivm kuur.. Maar wil dus gaan beginnen met cutten.

Ik las op anabolen-koning over een winstrol anavar kuur van 6 weken om "zomerproof" te worden

Naja gezien mijn 2jarige strijd tegen de kilo's geloofde ik eigenlijk nooit echt in pilletjes potjes en zalfjes.. Maar hoe meer ik me er in verdiep hoe interessanter ik het vind.. Zo heb ik ook een aantal keren met noxipro getraind (ja de oude formule en ja wat is het sonde dat hij er niet meer is)

Maar zouden jullie mij een passende kuur kunnen "voorschrijven" ben zeer benieuwd naar jullie kennis en mening!

Alvast bedankt voor de reacties [emoji106][emoji106]

Je kan je wel iets beter verdiepen in een aantal zaken. Je topic staat in het verkeerde forum, het bespreken van mogelijke bronnen is een no-go, en gebruik de zoekfunctie eens. Er is echt een paar weken geleden een vergelijkbare vraag geweest van een voetballer mbt AAS.

Train je bij de selectie, of speel je ook echt op dat niveau wedstrijden? Dit wordt niet helemaal duidelijk uit je post, en is wellicht interessant voor ons om te weten. Als je namelijk echt wedstrijden speelt op dat niveau (en dat is een best leuk niveau, vgl zondag 4e klasse doorgaans) en je bent van plan te blijven voetballen in het team en wilt serieus proberen nog eens hoger te gaan spelen (en zelf veel speelminuten te maken), dan is dat natuurlijk een andere insteek dan als je enkel een paar keer met ze meetraint en verder niet echt daar verplichtingen of voorwaarden aan verbindt.

Nogmaals, kijk het andere topic eens door en dan zul je op een hoop van ej vragen al antwoord vinden.

Met je huidige stats is het goed mogelijk om nog een 10% vet (zonder kuur) af te vallen met een aangepast voedingsschema + cardio/voetbal/crossfit :X

Goeie eerste post wel :rolleyes:

Zie eerst je VP wat verder te laten dalen richting 15% en ga dan aan kuren denken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie @patjeh

Zoals ik al aangaf, ik ben totaal nieuw hier hahah. Ook dat zag ik inderdaad over het hoofd.. Ben nog niet heel handig met dat tapatalk

Maar ik train puur mee om fit te worden. Wedstrijd minuten pak ik af en toe een x een half uurtje.

Zou je me verder kunnen helpen waar ik wel moet wezen (welk topic) dan plaats ik daar m'n verhaal nogmaals

Gr leroy

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Puur omdat het nu weinig effect zal hebben? Of om andere redenen ?

Je traint 3x per week cross fit en voetbalt een beetje, hebt geen ervaring met training en voeding en overweegt te gaan kuren?
Ga serieus trainen, let op je voeding en doe dat een aantal jaren, misschien dat je dán aan een kuur kan denken.

Geen ervaring met voeding?? Van 120kg naar 97.3 gaat niet omdat je "geen ervaring met voeding hebt" ken zowel het aankomen als afvallen..

Een beetje voetbal is gewoon serieus selectie training 2x per week..

Wellicht zou de personal training van 3x per week naar 5x per week moeten?

Geen ervaring met voeding?? Van 120kg naar 97.3 gaat niet omdat je "geen ervaring met voeding hebt" ken zowel het aankomen als afvallen..

1 tip. Voetbal en aas werkt niet. Waarschijnlijk hou je er allemaal klachten aan over. Dit al zo vaak gezien met gasten die aan de aas gegaan zijn en tevens uit eigen ervaring.

Er zijn middelen die wel helpen, maar dat is allemaal voor de conditie.

Boven de 15% niet kuren en je metingen zijn ver van precies. Iets op internet invulllen kom eens op zeg...

Haha eens met de metingen.. Doe het nu snel uit de losse pols op het werk.. Nauwkeurige meting volgt

1 tip. Voetbal en aas werkt niet. Waarschijnlijk hou je er allemaal klachten aan over. Dit al zo vaak gezien met gasten die aan de aas gegaan zijn en tevens uit eigen ervaring. Er zijn middelen die wel helpen, maar dat is allemaal voor de conditie. Boven de 15% niet kuren en je metingen zijn ver van precies. Iets op internet invulllen kom eens op zeg...

Dit pretty much sums it up. Nogmaals, zoek nou eens naar dat andere topic. Ik ga het niet voor je doen, maar het is makkelijk te vinden. Ging over voetbal en aas ook. Dacht anavar/winstrol uit mijn hoofd. Maar een beetje terugkijken in de topics list moet je er al vrij snel brengen, want het topic is echt niet oud. Daar staan precies de antwoorden/uitleg in waar je naar op zoek lijkt.

22,7 kg in 2 jaar tijd vind ik slecht.
Als je het goed deed verloor je ongeveer een halve kg per week.
Je kennis is slecht, je vp is hoog en je zit in de verkeerde sectie.

Discipline is wat anders dan kennis

Zonder discipline raak je alles wat je in je kuur wint gewoon net zo hard weer kwijt..

Kan er geen speciaal topic gemaakt worden voor deze zomerkuurtjes?
Of gewoon niet meer posten..

lees voeding sectie daar is genoeg te vinden over voeding ect ect ;)

Terug
Naar boven