XXL Nutrition

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit daarzo! Beter als die wellness troep waar ik nu zit. Wat kost een lidmaatschap?

Ps. hierna stop ik met vragen hoor! niet dat ik je hele log verkloot:D

Geen probleem
bij SSS betaal je per kwartaal 39 euro om onbeperkt te kunnen trainen,
kan je zelfs meedoen met aerobic, spinnig etc.

Probleem opgelost met kniebuigen Wim zag ik?

het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen verschil in het filmpje? doe je het eerste setje een andere stand dan bij het tweede setje? :o

het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen verschil in het filmpje? doe je het eerste setje een andere stand dan bij het tweede setje? :o

Beide setjes zijn in mijn 'nieuwe' stand.
Ik schrijf oud, omdat vroeger zo stond. De minder effectiever stand is er ingeslopen.

Beide setjes zijn in mijn 'nieuwe' stand.
Ik schrijf oud, omdat vroeger zo stond. De minder effectiever stand is er ingeslopen.

oww haha, je tenen/voeten dus meer naar buiten zie ik. eerdere filmpjes zag ik dat je voeten geheel recht stonden

Je gaat iets dieper in deze stand het is net wat Wes zegt zo worden het 3 witte lampen

Zeker op diepte die eerste set Wim!

Vrijdag zal ik weer een filmpje plaatsen als ik mijn pak aan heb met buigen.

filmpje komt eraan!

busy, good luck tomorrow! Keep me informed and make me proud!

Doe ik Wim :thumbs:

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=cRP_QpSgF9s

Mooi moment om mijn log te sluiten.
Ik heb mij log gedownload en ga het weer op de oude manier bijhouden.

Dat ziet er beter uit alleen de laatste kon ik niet goed zien omdat die niet van de zijkant was gefilmd.

Dat ziet er beter uit alleen de laatste kon ik niet goed zien omdat die niet van de zijkant was gefilmd.

Het is al beter. Merkte dat het me iets meer moeite kosten om goed te gaan staan en dit kostte voor nu nog onnodig tijd.

Met trainen ging die "lange" over zijn nek vanmorgen :D, hij had minder rust want jij was niet van de partij ;)

Het is al beter. Merkte dat het me iets meer moeite kosten om goed te gaan staan en dit kostte voor nu nog onnodig tijd.

Met trainen ging die "lange" over zijn nek vanmorgen :D, hij had minder rust want jij was niet van de partij ;)

Ja je ziet ook dat je je verstap in het filmpje maar goed dat is gewoon trainen en dan gaat het van zelf (je 2e natuur word het dan) HEB IK VAN JOU HAHA

Whaha dat is goed werk jammer dat ik er niet bij was had het wel even willen zien. Met welk onderdeel ging die over zijn nek dan?

Ja je ziet ook dat je je verstap in het filmpje maar goed dat is gewoon trainen en dan gaat het van zelf (je 2e natuur word het dan) HEB IK VAN JOU HAHA

Klopt, kwestie van herhalen!

Whaha dat is goed werk jammer dat ik er niet bij was had het wel even willen zien. Met welk onderdeel ging die over zijn nek dan?

Zal zeker nog wel een keer gebeuren :D
Na de stones, daarna ging het gelijk een stuk beter :p

Filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=cRP_QpSgF9s

Mooi moment om mijn log te sluiten.
Ik heb mij log gedownload en ga het weer op de oude manier bijhouden.

??? Ben ik de enige wie deze zinsnede is opgevallen?
Ga je stoppen met loggen op DBB?
Zou wel jammer zijn :(...ik hoop niet dat je je nu ook helemaal zult terugtrekken van het forum, want je bijdragen zijn zeker positief te noemen. Het is me overigens opgevallen dat meerdere personen die regelmatig deden loggen dit nu niet meer doen...iedereen zal zijn reden wel hebben en uiteraard zullen we deze beslissingen moeten respecteren.

??? Ben ik de enige wie deze zinsnede is opgevallen?
Ga je stoppen met loggen op DBB?
Zou wel jammer zijn :(...ik hoop niet dat je je nu ook helemaal zult terugtrekken van het forum, want je bijdragen zijn zeker positief te noemen. Het is me overigens opgevallen dat meerdere personen die regelmatig deden loggen dit nu niet meer doen...iedereen zal zijn reden wel hebben en uiteraard zullen we deze beslissingen moeten respecteren.

Hoi Rene, ja dat klopt. Het forum levert voor mij persoonlijk geen extra input. Ik vond het gewoon leuk om te doen en ga meer "twitteren" :)
Vanaf morgen heb ik mijn eigen voorbereiding voor het EK. Tevens begeleid ik op dit moment 3 powerlifters en 3 sterkste mannen en dat kost genoeg tijd. Met andere woorden het is leuk geweest. Groeten, Wim

Terug
Naar boven