Maxie B
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Gegroet mede sporters
, ik ben sinds pas lid van dit forum en ik wou me gelijk even voorstellen. Ik zit al een tijdje op de sportschool maar ben pas sinds 1,5 maand fanatiek bezig (4-5x per week fitness, 1-1,5 uur). Sinds dat ik echt ben begonnen met fitnessen gebruik ik ook Whey Protein (2 x 3 schepjes per dag met 250ml melk) en let ik meer op mijn voeding. Maar ik wou eigenlijk gelijk met de deur in huis vallen, door een paar vragen te stellen.
- De Whey protein die ik had gekocht is alweer op, natuurlijk was ik van plan om hier nieuwe voor te gaan halen. Maar ik zit ook te denken om creatine en misschien mass gainer te gaan halen. Raden jullie mij dit aan? omdat ik natuurlijk nog niet echt lang fanatiek sport.
- En ik heb wat foto's toegevoegd, zouden jullie mij misschien aan de hand van die foto's kunnen vertellen wat voor lichaamsbouw ik heb? En tips geven van welke spiergroepen jullie denken die een beetje extra aandacht kunnen hebben?(eigenlijk alles) Ik heb op dit moment 3 verschillende schema's namelijk: Rug/Biceps, Borst/Triceps en Benen/Schouders.
In ieder geval bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om mijn topic te lezen, en ik hoop dat jullie mij met m'n vragen kunnen helpen!
(Ik ga nog proberen om mijn voedingsschema en trainingsschema volledig hier in de topic te plaatsen.)
, ik ben sinds pas lid van dit forum en ik wou me gelijk even voorstellen. Ik zit al een tijdje op de sportschool maar ben pas sinds 1,5 maand fanatiek bezig (4-5x per week fitness, 1-1,5 uur). Sinds dat ik echt ben begonnen met fitnessen gebruik ik ook Whey Protein (2 x 3 schepjes per dag met 250ml melk) en let ik meer op mijn voeding. Maar ik wou eigenlijk gelijk met de deur in huis vallen, door een paar vragen te stellen.- De Whey protein die ik had gekocht is alweer op, natuurlijk was ik van plan om hier nieuwe voor te gaan halen. Maar ik zit ook te denken om creatine en misschien mass gainer te gaan halen. Raden jullie mij dit aan? omdat ik natuurlijk nog niet echt lang fanatiek sport.
- En ik heb wat foto's toegevoegd, zouden jullie mij misschien aan de hand van die foto's kunnen vertellen wat voor lichaamsbouw ik heb? En tips geven van welke spiergroepen jullie denken die een beetje extra aandacht kunnen hebben?(eigenlijk alles) Ik heb op dit moment 3 verschillende schema's namelijk: Rug/Biceps, Borst/Triceps en Benen/Schouders.
In ieder geval bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om mijn topic te lezen, en ik hoop dat jullie mij met m'n vragen kunnen helpen!
(Ik ga nog proberen om mijn voedingsschema en trainingsschema volledig hier in de topic te plaatsen.)