Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb even snel het topic door gekeken en over je voeding heb je antwoorden als op gekregen..
Maar ik vroeg me wel af 3 scheppen Whey? Lijkt me toch gewoon een maatschep die je neemt en geen drie? Whey shake na training vond ik altijd ideaal maar helaas kreeg ik er meerdere puistjes door waarmee gestopt ben, maar je zou opzich eiwitten ook gewoon uit je voeding kunnen halen wat ze al aan gaven door bijv kwark.
''In de tussentijd ben ik van plan om van 4-5x per week te trainen naar 3x per week te gaan, en om te gaan kickboksen 2x per week. Wat denken jullie van dit idee?''
De vraag is nu wat wil je? ik hoor je eerst allemaal praten over dat je richting 80 kg etc wilt.. Maar kickboks=cardio, ik heb het ook een tijdje gedaan en het is ook goed te doen enkel had ik het idee dat me spieren niet genoeg rust hadden en dan voornamelijk me borsten vanwege het vele male opdrukken wat we deden in zo training.
Maar de vraag blijft wat wil je et liefst![]()