XXL Nutrition

nieuw paar schoenen kopen, maar welke?

dansen kun je niet op die schoenen igg:trollface: althans alleen f**got dansjes

no offence

:roflol:
Hoe denk je dat ik daar wel niet sta ? Als ik ergens ben dan is het 9/10 bomvol en dan kun je alleen maar f**got dansjes doen :trollface:

Wat doe jij een heel optreden ?

mooie schoenen! welk merk? die nette bedoel ik...

Die nette schoenen, dat zijn schoenen van Santoni. Ik heb laatst nog een paar gekocht in Groningen en ik moet zeggen de kwaliteit is weer uitstekend.

Op deze Santoni's loop ik al een tijdje:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

a1s:
Die bovenste lijkt op de mijne, ik heb ze van 'van lier' en zijn net even mooier Als je zulke schoenen neemt zou ik wel aanraden om niet op de prijs af te gaan maar op de kwaliteit, die plastic dingen zijn gewoon k*t.

Ik moet zeggen dat Van Lier prima schoenen maakt, maar het is niet te vergelijken met schoenen van Santoni. De schoenen van het merk Van Lier worden nog maar deels met de hand verwaardigd. Bij Santoni worden de schoenen geheel met de hand verwaardigd en dat zie je terug in de schoenen. Daar kan geen Van Lier tegenop.

Ik moet zeggen dat de sneakers van Santoni er erg mooi uit zien. Dat worden Santoni sneakers voor de zomer! Uitstekende tip Grijpwijk!

Grappig dat je aan schoen voorkeur meteen kan zien met wat voor typetjes we hier te maken hebben.

Kunnen veel dbbers in het superdudes topic of zakenmannen topic ? :P

Ffffffff

Laatst bewerkt:
40019_421048209579_23402039579_4929383_3589460_n.jpg

Echte mannenschoenen heb ik hier nog niet gezien, het zijn of ouwe lullen schoenen of superdude schoenen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grappig dat je aan schoen voorkeur meteen kan zien met wat voor typetjes we hier te maken hebben.
Qft.

Je weet precies wat voor type er achter de computer zit hahaha.

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

:roflol:
Hoe denk je dat ik daar wel niet sta ? Als ik ergens ben dan is het 9/10 bomvol en dan kun je alleen maar f**got dansjes doen :trollface:

Wat doe jij een heel optreden ?
Ik doe een heel optreden ja:trollface:

Het is tegenwoordig ook al verboden om je goed te kleden, dan ben je gelijk een homo of een superdude. Vrouwen letten erg op kleding en dan draag ik liever mooie sneakers of nette schoenen dan van die kisten.

Deze heb ik nu:

en deze wil ik er nog bij:

met rode veters

In de winter draag ik korte Uggs, die lange zitten mijn kuiten in de weg.

Koop je gewoon een paar zwarte Adidasjes voor erbij

of

Terug
Naar boven