AndroidHealthClinic

nieuw paar schoenen kopen, maar welke?

Voor sneakers zou je eens op de website van Pantofola d'Oro moeten kijken. Het gaat om handgemaakte Italiaanse sneakers. Bijvoorbeeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geef een paar centen extra uit en ga voor deze ipv pantofolo prut zooi.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik verzorg mijn voeten goed, doe elke 2/3 dagen een voetenbadje met lavendel olie, 1x in de maand laat ik mijn nagels knippen en vijlen bij een nagel studio en ook een eelt behandeling elke maand! Dus geen koude voetjes voor lector :( en daarbij klompen zijn lekker warm

Een paar hoerenlopers, maatje XL :D

heb zelf deze maar dan met veters:

casual maar is toch netjes en past heel goed bij een donkere jeans. Alleen het is al een oude versie, zag het laatst in de bijenkorf voor 90 euro. Dit is een nieuwere versie ervan volgens mij:[]

Ik heb/had hier ook de veterversie van, in zwart voor de winter en in wit voor de zomer. Prima goedkope schoen voor erbij om naar de kroeg te dragen ofzo, maar zou ze echt niet als netjes betitelen.

ik merk toch dat de mensen zwaar gefrustreerd zyn eh?
altijd maar coments geven op de anderen
het gaat om Bodybulding als ik airekes zo wil schrijven mag dat
of zal ik gans myn leven ecto blijven :janken:?

Als je zo doorgaat word je gewoon een dikke ecto. :)

Gast, effe serieus...
Heb je echt maar 1 paar schoenen ofzo? Ik heb echt altijd wel een leuk voorraadje. Doe je ook lekker lang met al je schoenen en je kunt wat afwisselen enzo; Je hebt voor iedere gelegenheid ook wel een leuke schoen.

Terug
Naar boven