- Waardering
- 12.551
Niet op je bordeelsluipers?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor sneakers zou je eens op de website van Pantofola d'Oro moeten kijken. Het gaat om handgemaakte Italiaanse sneakers. Bijvoorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik verzorg mijn voeten goed, doe elke 2/3 dagen een voetenbadje met lavendel olie, 1x in de maand laat ik mijn nagels knippen en vijlen bij een nagel studio en ook een eelt behandeling elke maand! Dus geen koude voetjes voor lector
en daarbij klompen zijn lekker warmIk verzorg mijn voeten goed, doe elke 2/3 dagen een voetenbadje met lavendel olie, 1x in de maand laat ik mijn nagels knippen en vijlen bij een nagel studio en ook een eelt behandeling elke maand! Dus geen koude voetjes voor lectoren daarbij klompen zijn lekker warm

Je denkt zeker dat ik een grapje maak

Nee hoor schatje, bij jou sta ik nergens meer van te kijken.![]()
lekker nken!!!! mijn libido is sky high nu ik aan de 2gram roids zit 

nike air max
sorry dat ik me vergat te verduidelijken, ik ben geen hollander en 20+.

heb zelf deze maar dan met veters:
casual maar is toch netjes en past heel goed bij een donkere jeans. Alleen het is al een oude versie, zag het laatst in de bijenkorf voor 90 euro. Dit is een nieuwere versie ervan volgens mij:[]
ik merk toch dat de mensen zwaar gefrustreerd zyn eh?
altijd maar coments geven op de anderen
het gaat om Bodybulding als ik airekes zo wil schrijven mag dat
of zal ik gans myn leven ecto blijven?

Niks, heb je ook een gucci petje en een roze bikkembergs sjaaltje om als je op je vespa zit?

shit eh
sinds ik air max zo schrijf maak ik de gains van myn leven