AndroidHealthClinic

nieuw product verzinnen

een vals hand om mee te rukken.

Winter & Zomer handschoenen!

Winterhandschoenen:
Handschoenen met daarbinnen in een gel, even een paar minuutjes in de magnetron, en heerlijk warm :D

Zomerhandschoenen:
Handschoenen met daarbinnen in een gel, even een uurtje in de diepvries/koelkast te plaatsen en heerlijk koel :D:D:D

(deze gel shit)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of je maakt gewoon geen toren?

Of een soort hydraulisch systeem dat onder de toren is gemaakt. Dit zorgt ervoor dat als een vliegtuig te dichtbij komt de toren naar beneden zakt en het vliegtuig ontwijkt.

Toren moet dan wel de ingangen afsluiten zodat niet iemand net ertussen komt als de toren naar beneden gaat.

Een knopje op het dashboard waarbij je remlichten aangaan zonder dat je echt remt

is tegen bumperklevers

Een knopje op het dashboard waarbij je remlichten aangaan zonder dat je echt remt

is tegen bumperklevers

Bazen idee man! Je moet er maar net op komen, slim!

****ing irritant al die bumperklevers, echt levensgevaarlijk die gasten die 1 minuut sneller willen inhalen.

Kent niemand hier de truuk om eerst een wcpapiertje te leggen ???? Dan valt die drol daar zachtjes op. Geen gespets;).
omg. redder, verlosser, ik ben je eeuwig dankbaar :bow2:

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 19:15 ----------

dat is juist het aangename aan een goeie kak beurt
hell no, ik haat dat. Vooral als het water net tussen je 2 billen in gaat, gadver ik krijg rillingen als ik er alleen al aan denk

Neem choco whey en mix dat met pindakaas en smeer dat lekker op je brood;)

wij belgen zijn zo geen fans van pindakaas

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 19:23 ----------

een vals hand om mee te rukken.

hahaha nee zo'n valse hand / arm die je op tafel kan leggen en terwijl ongemerkt kan rukken onder tafel met je andere hand :p zoals jhonny depp had in once upon a time in mexico

Een knopje op het dashboard waarbij je remlichten aangaan zonder dat je echt remt, is tegen bumperklevers maar dan zonder schrikreacties

hardcorebuilder-banner

Een knopje voor in de auto en als je erop drukt gebeurt er niks, dit lijkt mij ideaal om ongelukken te voorkomen.

Terug
Naar boven