AndroidHealthClinic

nieuw product verzinnen

Winter & Zomer handschoenen!

Winterhandschoenen:
Handschoenen met daarbinnen in een gel, even een paar minuutjes in de magnetron, en heerlijk warm :D

Zomerhandschoenen:
Handschoenen met daarbinnen in een gel, even een uurtje in de diepvries/koelkast te plaatsen en heerlijk koel :D:D:D

(deze gel shit)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brah dat is best wel geniaal, die winter iig. In de zomer met handschoen is best wel ... :o

omg. redder, verlosser, ik ben je eeuwig dankbaar :bow2:

http://www.youtube.com/watch?v=BaUjLdiFPpE
@ 6:44

Ik weet niet of dit al verzonnen is, maar ik zat te denken aan een knopje op je dashboard die in kan drukken waardoor de remlichten gaan branden. Dit terwijl je eigenlijk niet remt. Dit is tegen bumperklevers.
Zal ik er patat op aan vragen?

Ik weet niet of dit al verzonnen is, maar ik zat te denken aan een knopje op je dashboard die in kan drukken waardoor de remlichten gaan branden. Dit terwijl je eigenlijk niet remt. Dit is tegen bumperklevers.

Geen patat op aanvragen, wordt je dik en vadsig van.

Groetjes, de engel die van poep bloemen maakt.(zonder handen)

Hahah k*t edit had topic niet gelezen.

Maar goede uitvinding moet iets zijn dat tarrels voorkomt.

Whey marshmellow

Zyzz actiefiguur

Veel effectiever is de handrem aantrekken zodat de remlichten juist niet gaan branden en je tóch remt! Daar schrikken ze vaak wel ff van

een lokomakipkalafant

een soort hangende weegschaal voor koffers, je hangt de weegschaal aan de koffer en op een of andere manier weegt de weegschaal de koffer. ideaal voor vliegreizigers die niet weten hoe zwaar hun koffer is !

een soort hangende weegschaal voor koffers, je hangt de weegschaal aan de koffer en op een of andere manier weegt de weegschaal de koffer. ideaal voor vliegreizigers die niet weten hoe zwaar hun koffer is !
Dit bestaat al sinds de VOC-tijd vriend :P

Hanging-Scale-PK-100kg-.jpg

Een nieuw soort bestek. **** mes vork en lepel

blijft een vork :p

gewoon iets nieuws, iets verfrissends waarmee je verbluffend snel kan eten ofzo

haha lolws, +1 om daniel te trollen :P

met zn patent van 100 euro :P had je shakies van kunnen kopen

jordybuildverdelgmachine

een homotestosteronafzuig-machine omdat zij het toch niet nodig hebben, en jij verkoopt het door.

problem steroidbusiness:trollface:

Terug
Naar boven