Hoi,
Naar aanleiding van een eerdere post, heb ik mijn best gedaan een nieuw schema op te stellen. Graag jullie oordeel. Ik train op maandag, woensdag en vrijdag. Onderstaand schema werk ik door de week af, om en om. Dus vrijdag begin ik weer bij dag 1 etc....
Dag 1:
Borst (dumbbell drukken vlak + peck deck)
Rug (lat pulley front + reverse grip pulldown)
Schouder (dumbbell press zitten + deltoid machine)
Benen (schuine squat + leg extension)
Biceps (z-stang staand breed + hammer curl)
Triceps (kick back bankje + S-stand pushdown)
Dag 2:
Borst (schuine flyes + dumbbell drukken schuin)
Rug (upperback machine + seated row)
Schouder (arnold press + side raises)
Benen (hor. leg press + leg curls)
Biceps (z-stang small + biceps curl zittend)
Triceps (pushdown stang + dippen)
Ik hou van een full body workout, dus daar blijf ik wel bij. In totaal duurt een workout ongeveer 75 minuten (exclusief warming up en cooling down).
Ohja, buik doe ik tijdens de groepsles Abs Attack
Groet...
Naar aanleiding van een eerdere post, heb ik mijn best gedaan een nieuw schema op te stellen. Graag jullie oordeel. Ik train op maandag, woensdag en vrijdag. Onderstaand schema werk ik door de week af, om en om. Dus vrijdag begin ik weer bij dag 1 etc....
Dag 1:
Borst (dumbbell drukken vlak + peck deck)
Rug (lat pulley front + reverse grip pulldown)
Schouder (dumbbell press zitten + deltoid machine)
Benen (schuine squat + leg extension)
Biceps (z-stang staand breed + hammer curl)
Triceps (kick back bankje + S-stand pushdown)
Dag 2:
Borst (schuine flyes + dumbbell drukken schuin)
Rug (upperback machine + seated row)
Schouder (arnold press + side raises)
Benen (hor. leg press + leg curls)
Biceps (z-stang small + biceps curl zittend)
Triceps (pushdown stang + dippen)
Ik hou van een full body workout, dus daar blijf ik wel bij. In totaal duurt een workout ongeveer 75 minuten (exclusief warming up en cooling down).
Ohja, buik doe ik tijdens de groepsles Abs Attack

Groet...

. De squat heet squat omdat heel je lichaam die bar moet stabiliseren. Liggend op een beenmachine doen voor je core en je hams minimaal werk. Dumpen die zever zou ik zeggen en gaan squaten. Onlangs las ik in Flex magazine (nam het ff vast in de winkel) het volgende: "squatless thighs are indeed possible" en daarnaast dan een vent met massieve bovenbenen. Zal wel, dacht ik natuurlijk. Squats kom je gewoon niet onderuit op weg naar een nette fysiek, man