Fitness Seller

Nieuw Schema; Graag Commentaar

Leg press kan zeker nog hoor, maar persoonlijk vind ik het niet fijn vandaar de vraag. Na een zwaar squat setje heeft legpress voor mij niet veel zin meer.

Als ik 3 dagen schema doe ziet het er zo uit:
ma: borst - biceps - triceps
di: quads - hams - kuiten
don: rug - schouders

interessant experiment, waar iedereen over gaat vallen, maar ik zeg het toch maar:
Drie dagen schema: elke trainingsdag het volledige lichaam trainen. Alleen elke dag wisselen qua volgorde, zodat je prioriteit elke training ergens anders ligt. Voornamelijk basisoefeningen, evt supersets voor de kleinere spiergroepen inbouwen. Een dag trainen, een dag rust/groeien, etc..Omdat je maar een dag rust hebt, doe je minder setjes/oefeningen, maar intensiteit ligt hoog.
Squats en deadlift niet op dezelfde dag, verder oefeningen als barbell rows, bench press, chin ups, stigglegged deadlifts, neck press, militar press etc...

Het kan.

Omdat dit best lekker aan voelt en ik dan soms ook kan mixen bv. 1 set biceps, 1 set triceps, 1 set biceps enz...
Ik heb andere combinaties ook geprobeert, maar deze gaat voor mij persoonlijk het beste voor een 3 dagenschema.
Maar ideaal vindt ik het niet daarom doe ik een 4 dagen schema. 3 dagen doe ik enkel als er geen tijd is voor 4 dagen.

Terug
Naar boven