Richard0019
Novice
- Waardering
- 0
ik ben nieuw op dit forum ik heb zelf een fitness schema samengesteld en wilde graag van jullie een reactie horen van mijn schema. Ik train voor spiermassa.
18jaar
1.75 m
71 kg
Maandag:
Borst
Triceps
Benen
Buik
Dinsdag:
Rug
Biceps
Schouders
Kuiten
Woensdag: RUST
Donderdag:
Borst
Triceps
Benen
Buik
Vrijdag
Rug
Biceps
Schouders
Kuiten
Wat vinden jullie hiervan? Ik vraag me alleen af of het verstandig is om elke spier groep 2x per week te trainen?
Mijn training per dag duurt zon 2 uur. Laatst zei een gozer tegen mij van je moet niet langer dan 5 kwartier trainen. Omdat na die 5 kwartier volgens hem het geen effect meer had op je spieren.
Dus ik vraag me af of dit klopt wat hij zei
?
Ik train namelijk 2 uur per training is dit dus slecht? ik train ze namelijk aardig intensief.. graag jullie reactie
18jaar
1.75 m
71 kg
Maandag:
Borst
Triceps
Benen
Buik
Dinsdag:
Rug
Biceps
Schouders
Kuiten
Woensdag: RUST
Donderdag:
Borst
Triceps
Benen
Buik
Vrijdag
Rug
Biceps
Schouders
Kuiten
Wat vinden jullie hiervan? Ik vraag me alleen af of het verstandig is om elke spier groep 2x per week te trainen?
Mijn training per dag duurt zon 2 uur. Laatst zei een gozer tegen mij van je moet niet langer dan 5 kwartier trainen. Omdat na die 5 kwartier volgens hem het geen effect meer had op je spieren.
Dus ik vraag me af of dit klopt wat hij zei
? Ik train namelijk 2 uur per training is dit dus slecht? ik train ze namelijk aardig intensief.. graag jullie reactie