Hoi allemaal,
Ik train nu zo een 1,5 jaar serieus met voeding en alles erop en eraan. Ben destijds begonnen met split en heb tussentijds ook nog een Fullbody schema gedaan, nu heb ik de laatste 5 maanden een UB/LB schema 3x per week gevolgd met goede resultaten, maar nu vind ik het toch best saai worden en raak een beetje me motivatie kwijt.
Nu zou ik graag terug willen gaan naar een Full Body schema voor 3x per week en het volgende willen hanteren.
Doel: Massa en toch ook wel kracht, maar het meeste massa.
Telkens eerste 2 sets warming up (60% en 80%), daarna de 3 sets hetzelfde gewicht.
Workout A:
Back Squats 5×5
Chin-Ups of Pull-Ups 5×5
Bench Press 5×5
Barbell Curls 5x5
CGBP of French press 5x5
Ab Rollout 2×15-20
Workout B:
Front Squats 5×5
Dips 5x5
Rows 5×5
Overhead Press of Clean and Press 5×5
Deadlifts 3×5 (2 warm-up sets en 1 “stabilizer set”)
Calves 2×15-20
Ma: Heavy
Wo: Light 70%
Vrij: Medium 85%
Week 1: A/B/A
Week 2: B/A/B
Enz
Ik zou graag wat feedback hierover willen
.
Alvast bedankt!
Ik train nu zo een 1,5 jaar serieus met voeding en alles erop en eraan. Ben destijds begonnen met split en heb tussentijds ook nog een Fullbody schema gedaan, nu heb ik de laatste 5 maanden een UB/LB schema 3x per week gevolgd met goede resultaten, maar nu vind ik het toch best saai worden en raak een beetje me motivatie kwijt.
Nu zou ik graag terug willen gaan naar een Full Body schema voor 3x per week en het volgende willen hanteren.
Doel: Massa en toch ook wel kracht, maar het meeste massa.
Telkens eerste 2 sets warming up (60% en 80%), daarna de 3 sets hetzelfde gewicht.
Workout A:
Back Squats 5×5
Chin-Ups of Pull-Ups 5×5
Bench Press 5×5
Barbell Curls 5x5
CGBP of French press 5x5
Ab Rollout 2×15-20
Workout B:
Front Squats 5×5
Dips 5x5
Rows 5×5
Overhead Press of Clean and Press 5×5
Deadlifts 3×5 (2 warm-up sets en 1 “stabilizer set”)
Calves 2×15-20
Ma: Heavy
Wo: Light 70%
Vrij: Medium 85%
Week 1: A/B/A
Week 2: B/A/B
Enz
Ik zou graag wat feedback hierover willen
.Alvast bedankt!
Laatst bewerkt:

.
. Toch ga ik is proberen om 5x5 toe te passen, mocht ik het toch niks vinden ga ik voor hogere reps.