AndroidHealthClinic

nieuw schilderij , step by step

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
20141007_204944_2_zps78220142.jpg

20141008_212510_zpsd7e91f4a.jpg

20141011_213847_zps0fff82a0.jpg

20141014_222635_zpscdd73b65.jpg

20141016_203707_zps8235b29b.jpg

beste dbb ers

hier weer mijn eerste werk na lange tijd heb bewust het hele proces ,, step by step ,, gedaan zodat jullie het kunnen volgen de foto.s zijn met mijn mobiel gemaakt dus kwaliteit is niet super

over het papier word een sjabloon folie geplakt .. dan de tekening gemaakt ..en dan stukje voor stukje bouw ik het werk op .. alleen de buiten contouren snij ik uit .. de rest word uit vrije hand gespoten

ik heb vroeger wel gezegd na eerder werk hier getoond te hebben gezichten zijn niet mijn ding deze vind ik redelijk de keuze voor dit werk komt van dbb-er . . biobeast .. vond deze foto idd wel een dynamische uitstraling hebben en de kenners herkennen de bb er wel

moet na 5 jaar er weer aardig inkomen en ga nu beginnen aan een nieuwe collectie koi karpers

ben benieuwd wat jullie ervan vinden

gr opa

Knap werk, succes met de karpers

mooi hoor, vind het gezicht ook goed gelukt.
Ik vind het enkel juist zonde dat je de buitenste lijn uitgesneden wordt, maar snap het wel..

Ik vind het erg mooi. Gezicht komt er inderdaad mooi uit.
ben benieuwd naar de volgende werken!

• Topic Starter Topic Starter
mooi hoor, vind het gezicht ook goed gelukt.
Ik vind het enkel juist zonde dat je de buitenste lijn uitgesneden wordt, maar snap het wel..

nicky de buitense lijn dient als contour waar het beeld/foto stopt later als de achtergrond klaar is breng ik er ronding en schaduw in

opa

Knap man, had eerst enkel de eerste foto gezien en dacht wtf?
Maar knap eindresultaat!

• Topic Starter Topic Starter
dank jullie allen ga nu eerst even beginnen met mijn geliefde koi als ik er 1a2 klaar heb post ik deze hier

opa

Leuk om te zien hoe je werkt, hoe lang doe je over zo'n schilderij?

damn nice

kan zelf als ik echt goed m'n best doe een matig uitziende stickman tekenen :roflol:

Terug
Naar boven