Fitness Seller

..mijn koi schilderijen

Schitterend zeg, ontzettend knap ook!
Het afplakken van het onderwerp voordat je de achtergrond spuit, is ook een secuur werkje lijkt me.. Vooral bij de randen zie je het natuurlijk heel erg goed als je maar iets mis zit. Heb er zelf totaal geen verstand van hoor, maar trek je bij het afplakken (met folie) niet de verf van, in dit geval de koi karper zelf, er helemaal af?
Nogmaals echt mijn complimenten!

Wow, vette schilderijen!! Ik heb zelf een stuk of 30 Koi's, soort van hobby :$

Je karpers zijn mooi, maar water en bloemen verijst nog wel wat tijd en aandacht.

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Doe ik nu ff wat ala Stunna stijl zeggen:
Zeker om je lul in te hangen

Ziet er goed uit

Je karpers zijn mooi, maar water en bloemen verijst nog wel wat tijd en aandacht.

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Nee, mn lul blijft ver weg van mn Koi's :D :o

Een n*ger met koi's

• Like
Waarderingen: mat
WOW vette schilderijen!!

• Topic Starter Topic Starter
Schitterend zeg, ontzettend knap ook!
Het afplakken van het onderwerp voordat je de achtergrond spuit, is ook een secuur werkje lijkt me.. Vooral bij de randen zie je het natuurlijk heel erg goed als je maar iets mis zit. Heb er zelf totaal geen verstand van hoor, maar trek je bij het afplakken (met folie) niet de verf van, in dit geval de koi karper zelf, er helemaal af?
Nogmaals echt mijn complimenten!

dank je het snijden gaat met echte operatie mesjes flijmscherp en bij goede verf komt de verf van de koi niet mee en als sjabloom folie gebruik ik overdracht folie uit de reclame wereld

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

dank je nooit in arcen geweest op holland koi show ??? grootste koi show in de wereld 3 dagen lang 125.000 man meer als 100 stands mensen uit heel de wereld heb daar 10 jaar lang met mijn schilderijen gestaan tot 2010

opa

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

heb je gelijk bain dit was een probeersel ik doe dit normaal nooit alleen puur de koi meer niet ga het ook niet meer doen

wou even de ,, echte koi ,, combineren met de tattoo style lotussen en water zoals je altijd ziet

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

dank jullie allen ben nu bezig met een bb er die iedereen kent word een groot werk van 1x1 meter

opa

Waar je nu mee bezig bent heb ik al gezien:D

ik hou van vissen

dank je het snijden gaat met echte operatie mesjes flijmscherp en bij goede verf komt de verf van de koi niet mee en als sjabloom folie gebruik ik overdracht folie uit de reclame wereld

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

dank je nooit in arcen geweest op holland koi show ??? grootste koi show in de wereld 3 dagen lang 125.000 man meer als 100 stands mensen uit heel de wereld heb daar 10 jaar lang met mijn schilderijen gestaan tot 2010

opa

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

heb je gelijk bain dit was een probeersel ik doe dit normaal nooit alleen puur de koi meer niet ga het ook niet meer doen

wou even de ,, echte koi ,, combineren met de tattoo style lotussen en water zoals je altijd ziet

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

dank jullie allen ben nu bezig met een bb er die iedereen kent word een groot werk van 1x1 meter

opa

Ik zou niet stoppen met water en of lotussen, het was positieve krietiek.
Als je zo een karper kan krijgen gaat water opzeker op de duur goed.
Ik zelf zou het meer nevelig aanpakken het water.
Vergeet de tattoo stijl je karpers zijn juist zo netjes natuur getrouw.
Ik neem aan airbrush aangezien je ook sjablonen gebruikt.
Ik vondt dat altijd een drama, naald en alles schoon maken bij bv
wisselen kleur.
Maar eh goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou niet stoppen met water en of lotussen, het was positieve krietiek.
Als je zo een karper kan krijgen gaat water opzeker op de duur goed.
Ik zelf zou het meer nevelig aanpakken het water.
Vergeet de tattoo stijl je karpers zijn juist zo netjes natuur getrouw.
Ik neem aan airbrush aangezien je ook sjablonen gebruikt.
Ik vondt dat altijd een drama, naald en alles schoon maken bij bv
wisselen kleur.
Maar eh goed bezig!

dank je bain en idd die lotussen en water in tattoo style is niks gaat mij altijd om de koi heb het in het verleden vaker geprobeerd zijn mijn minst verkochte werken

ik gebruik maskeer folie uit de reclame wereld en snij daar mijn patronen mee uit
en ja bij iedere kleurwisseling naald en nozzle schoonmaken word vanzelf routine hoor

stenen op de bodem schaduwen en wat lelie bladeren blijven wel voorkomen hoor

opa

dank je bain en idd die lotussen en water in tattoo style is niks gaat mij altijd om de koi heb het in het verleden vaker geprobeerd zijn mijn minst verkochte werken

ik gebruik maskeer folie uit de reclame wereld en snij daar mijn patronen mee uit
en ja bij iedere kleurwisseling naald en nozzle schoonmaken word vanzelf routine hoor

stenen op de bodem schaduwen en wat lelie bladeren blijven wel voorkomen hoor

opa

Dacht ik al zoiets in werktechniek te zien.
En ik blijf erbij, vermoeiend, steeds schoonmaken bij wissel.
Nou gebruikte ik voor de gewenste ontwerpen ook wel erg veel verschillende kleuren,
Maar terug naar jou.

Netjes, cool, doorgaan

Artistiek mannetje.

Wanneer is dat schilderij van Roelly af?

wie is het Gvd:p

Terug
Naar boven