Fitness Seller

Aankondiging Nieuw subforum: graag suggesties voor interessante topics

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Zoals jullie kunnen zien is er een nieuw subforum "Sticky's, Leerzame Topics en FAQ's". Het is de bedoeling om daar alle informatieve topics en interessante/leerzame discussies te plaatsen, zodat deze niet verdwijnen in de massa.

Suggesties zijn welkom in dit topic :)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat over de supplementen sectie he :)

Ik heb geen flauw idee wat voor andere mogelijkheden er voor een forum bestaan maar ik vind het huidige systeem sowieso erg onoverzichtelijk. Wanneer het meer een soort wiki-achtige/ mengsel met forum zou zijn dan is informatie veel gemakkelijker terug te vinden. Het zou echt tof zijn als je bijvoorbeeld met een mindmap oid een overzicht kan genereren met kernwoorden/ metadata en hieraan gelinkt topics/ posts. Een ander idee is de mogelijkheid om een specifieke post punten te geven om zo te kunnen zoeken door belangrijke posts (ook weer gekoppeld aan onderwerpen).
Wanneer je bijvoorbeeld kijkt naar het "Groot film kritiek & review topic" zou het toch super zijn als je op een specifieke film zocht en daar de reviews per gebruiker bij elkaar ziet ipv 1 grote onoverzichtelijk lijst.

Zoals ik al zei weet ik totaal niet wat de huidige mogelijkheden zijn maar ik wel altijd het idee dat er zó ontzettend informatie verloren gaat door enorme overvloed van data.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat in "eigen artikels" staat laten we liever staan, het gaat meer over de topics die nu verscholen zitten in de supp sectie.

Het is inderdaad zo dat een forum niet gemaakt is om content makkelijk te tonen zoals een website, maar zover hoeft het ook niet te gaan.

prohormonen topic of sticky maken met waarschuwing dat het geen supplementen zijn of toch maar een keer in het aas forum plaatsen, onder het rijtje met kuurlogs/geavanceerde blabla

Topic met de voor en nadelen van supplementen. Een topic, welke supplementen gebruik jij?

Interacties tussen verschillende stoffen?
Natuurlijke alternatieven voor supplementen?

Mss iets over rc's

Ik heb geen flauw idee wat voor andere mogelijkheden er voor een forum bestaan maar ik vind het huidige systeem sowieso erg onoverzichtelijk. Wanneer het meer een soort wiki-achtige/ mengsel met forum zou zijn dan is informatie veel gemakkelijker terug te vinden. Het zou echt tog zijn als je bijvoorbeeld met een mindmap oid een overzicht kan genereren met kernwoorden/ metadata en hieraan gelinkt topics/ posts. Een ander idee is de mogelijkheid om een specifieke post punten te geven om zo te kunnen zoeken door belangrijke posts (ook weer gekoppeld aan onderwerpen).
Wanneer je bijvoorbeeld kijkt naar het "Groot film kritiek & review topic" zou het toch super zijn als je op een specifieke film zocht en daar de reviews per gebruiker bij elkaar ziet ipv 1 grote onoverzichtelijk lijst.

Zoals ik al zei weet ik totaal niet wat de huidige mogelijkheden zijn maar ik wel altijd het idee dat er zó ontzettend informatie verloren gaat door enorme overvloed van data.

Ben het hier helemaal mee eens. Het forum is heel erg onoverzichtelijk, alles staat door elkaar en heel erg veel (onzinnige) topics kunnen beter verwijderd worden. Zo'n schoonmaak zou het al weer een stuk overzichtelijker maken.

Daarnaast zouden de sticky's wel eens een update kunnen gebruiken.

misschien tijd voor een echt onafhankelijk en eerlijk review gedeelte ,

dus geen tientallen reacties meer van steeds dezelfde reageerders

in een topic ???

Topic met voor en nadelen van supplement gebruik, en welke wel en niet te combineren.
En dan onderverdelen in bijv. prework-out e.d.
Niet kijken wat de leden er zelf van vinden maar meer gericht op de gebruikte ingredienten, en wat die eventueel wel of niet voor nuttige werking kunnen hebben.
Dus meer het accent leggen op de gezondheid voor de mensen die dit eventueel willen of al gebruiken.
Ik weet niet of dit te realiseren is maar lijkt mij heel nuttig ;)

Een topic met sites zoals oa examine.com, zodat mensen dit eerst doorlezen en dan pas hier een simpele vraag stellen die eigenlijk al geweten zou moeten zijn als je een beetje met de sport bezig bent. Of enkele van de belangrijke supplemente uitschrijven, de werking, voordelen/nadelen... maar dacht dat er hier sticky's van waren? Of nee wacht, deze worden amper gelezen door nieuwe leden. Misschien dan meer een soort van leesverplichting voor alle nieuwe leden vooraleer ze andere topics mogen lezen/posten ofzo? al denk ik dat dit bijna onmogelijk zal zijn :p

Terug
Naar boven