XXL Nutrition

Aankondiging Nieuw subforum: graag suggesties voor interessante topics

Een Algemeen Topic over Creatine lijkt me misschien wel handig. Het is denk ik het nummer 1 supplement en er blijven vaak nieuwe topics over verschijnen.

Maybe topics over vitamines. Met daarbij de functie van de verschillende vitamines en eventuele symptomen bij een te kort of te veel aan de vitamines

Maybe topics over vitamines. Met daarbij de functie van de verschillende vitamines en eventuele symptomen bij een te kort of te veel aan de vitamines

Lijkt mij een goede, vitamine en mineralen, de werking, de functie, deficiëntie. Producten waar het in zit. Extra supplementeren wel nodig? Er zijn 13 vitamine en dan hebben we het nog niet over de mineralen.

een sarm en prohormonen subforum in de supplementen sectie

Een "wist je dat" topic met informatie waar niet iedereen over beschikt. Ik heb net 10 min trg een topic gestart met runderalbumine in whey. Albumine blijkt bloedproteine te zijn. ik dacht... waaaatt?! Zit dat in whey? En nu wil ik weten in welk merk t niet zit, zodat ik dat koop en niet straks een shake drink met bloedproteine.

Misschien een topic over de werking /of niet van Probolan50

@Cools heeft het zovaak al een x genoemd herhaald in zijn topic omdat de vraag steeds terug kwam over prostaat/dht/acne etc... wat je kan doen vr preventie van.. bij het kuren..

Mischien een aparte topic aanmaken van pompoenpitolie/sawpalm/redmaca
Welke je moet halen en mischien link erbij.
Met de studie/wetenshappelijke links erbij die cools had gevonden.
Tis maar een idee.

@Cools heeft het zovaak al een x genoemd herhaald in zijn topic omdat de vraag steeds terug kwam over prostaat/dht/acne etc... wat je kan doen vr preventie van.. bij het kuren..

Mischien een aparte topic aanmaken van pompoenpitolie/sawpalm/redmaca
Welke je moet halen en mischien link erbij.
Met de studie/wetenshappelijke links erbij die cools had gevonden.
Tis maar een idee.
Kan toch gewoon in het kuur topic.

Wanneer komt dat nieuwe topic en wat wordt het.

@shark89 daar heb je ook weer gelijk in
maar omdat het ook weer een supplement is. En mensen die ook niet kuren kunnen last van acne.. Haar probleem.. etc hebben en kunnen bv eerst dit soort midddelen proberen ipv eerst medicijnen van de dokter.. Maar je hebt gelijk zou in beide secties kunnen.

Welke supplementen echt werken met onderbouwing

Terug
Naar boven