- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd echt erg gewoon, doe mij dan maar gewoon wat extra betalen zonder vocht, maar nee de gemiddelde mens word liever voor de gek gehoudenGoede kip knettert
Supermarkt kip borrelt door alle vocht die er uit loopt
Heb zelf een x supermarkt gehakt gehaald en op een gegeven moment was praktisch alles onder water verdwenenkip stroomt ook achterlijk veel vocht uit

In kip zit voornamelijk veel water ( word er in gespoten om gewicht te verhogen )
Daarom knettert die kipfilet ook altijd zo erg als je hem bakt. ( vocht die verdampt )
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 10:51 ----------
Kip is altijd al volgespoten met water, dit is al tientallen jaren bekend.
Leef je misschien onder een steen?
Denk je nou echt dat dat natuurlijk vocht is wat in de kip zit?
Waarom denk je dat kipfilet zo erg krimpt als je hem bakt ( en knettert )
Omdat er WATER inzit.

Ik las dat dit vooral een praktijk is die in Nederland voorkomt. Ik heb dit eigenlijk niet met Belgische kip bijv. Het moet trouwens verplicht op het etiket staan als er water ingespoten is. Gebeurd dat niet dan zijn ze dus in principe strafbaar.In kip zit voornamelijk veel water ( word er in gespoten om gewicht te verhogen )
Daarom knettert die kipfilet ook altijd zo erg als je hem bakt. ( vocht die verdampt )
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 10:51 ----------
Kip is altijd al volgespoten met water, dit is al tientallen jaren bekend.
Leef je misschien onder een steen?
Denk je nou echt dat dat natuurlijk vocht is wat in de kip zit?
Waarom denk je dat kipfilet zo erg krimpt als je hem bakt ( en knettert )
Omdat er WATER inzit.
Is biologisch wel goed gecontroleerd? Als dat wel te vertrouwen is ga ik ook maar over denk ik, wil ik sowieso wel eens proberen om te kijken of je ergens verschil in merkt.Slechte zaak dit, pffff dat gaat ver overleden huisdieren hoogst waarschijnlijk nog vol medicijnen zoals heel scherp opgemerkt door Patricia want had daar niet eens bij stilgestaan.
Rond 1999/2000 had ik al geen vertrouwen meer in de voedsel industrie en het idee dat er enorm veel gerotzooid werd.
Probeerde toen zo vaak mogelijk biologisch te eten maar A was dat toen erg duur en B ik kreeg me toch een partij weerstand en commentaar vanuit mijn omgeving, Dat ik paranoia was,alsof ik gek geworden was of zwaar aan de crack was.
Ik heb het altijd al een voorgevoel gehad dat er heel veel mis was en het gezegd en nu pas komt het een beetje uit, raar is dat sommige van mijn vrienden het biologisch eten mij nu aanraden.
Gekke wereld, denk ook dat deze schandalen slechts het topje van de ijsberg zijn.
Maar een halve kilo kipfilet, al in blokjes voor 5 euro die laat ik soms ik ook niet staan maar vraag me echt af wat er allemaal in zit aan ingespoten gelatine, medicijnen enz.
'Wanneer de eigenaar van zo'n beestje nog even afscheid wilde nemen, dan werd hem bot de deur gewezen'

Is biologisch wel goed gecontroleerd? Als dat wel te vertrouwen is ga ik ook maar over denk ik, wil ik sowieso wel eens proberen om te kijken of je ergens verschil in merkt.
Daar wordt ook mee gerotzooid volgens de laatste berichten van dat grote onderzoek, kip die voor bio verkocht wordt blijkt geen bio te zijn en ga zo maar door.
Bio voedsel is al duurder, dus daar valt nog meer geld mee te verdienen als je ermee rotzooit.