AndroidHealthClinic

Breaking News Nieuw vleesschandaal, hond en kat in gehaktballen!

Logisch toch.. waar komt anders de hotdog vandaan?

Zolang ze hier in Europa halal of koosjer blijven slachten kan ik de Europese beschaving niet serieus nemen

Idd echt erg gewoon, doe mij dan maar gewoon wat extra betalen zonder vocht, maar nee de gemiddelde mens word liever voor de gek gehouden:rolleyes:

Alsof jij het kan betalen om elke dag naar de slager te gaan. :rolleyes: Oke, Xyzyx is rijk en succesvol, maar gewone stervelingen kunnen dat toch niet betalen.

Alsof jij het kan betalen om elke dag naar de slager te gaan. :rolleyes: Oke, Xyzyx is rijk en succesvol, maar gewone stervelingen kunnen dat toch niet betalen.

Valt best mee. Mager (tartaar) rundergehakt 8,50 per kilo en kip 12 euro :o

Kip is wel prijzig maar gehakt is niet zoveel duurder dan supermarkt.

Als ik het goed begreep, dan deed die 'slager' zich voor als een dienst voor wanneer je huisdier overleden is. Zeg maar, zoals je in Nederland vaak je dier kan achterlaten bij de dierenarts, of dat je het bijvoorbeeld laat vervoeren door de dierenambulance naar een crematorium of destructie. Ja destructie, want dode dieren/kadavers vallen onder zoiets als chemisch afval.

Als de gedachte dat het hond/kat is je niets doet, dan hoor je toch op zn minst te gruwelen van de gedachte dat het dier misschien bomvol medicijnen en euthanasol (inslaapmiddel) heeft gezeten.
Bij paarden is die kans kleiner dan bij welk ander dier dan ook. Bij honden en katten juist het grootst.

Daar zou ik me nog zorgen om kunnen maken idd, of hoe lang het beest al dood en aan het rotten is voor het opgehaald en verwerkt wordt.
Het feit dat boeit me vrij weinig omdat ik nauwelijks afvalvleesprodukten eet.

Heeft Tbeest dit onderwerp werkelijk over het hoofd gezien ?

Wordt nu tijd dat we ook eens mensen gaan eten, daar zijn er ook genoeg van.

Toevallig eten wij ALTIJD van de slager, tenzij het op zondag dicht is dan word het kipfilet van de super:)

U mad cause u cant pay it?:D

Je bedoelt dat mammie het altijd haalt? Nee oke. (YES mad)

Dat water dat ze in kippen spuiten zou ook één of ander eiwit bevatten. Dat is dus eiwitshake in m'n kip GRATIS. Jullie zo van wmumwumwu ik koop een kip en ik pak m'n whey dit en dat bwuubwuu maar ik koop een plofkip en heb ik én m'n kip én m'n shake en krijg ik geld erbij.
Met dat geld koop ik meer plofkip en kan ik op een gegeven moment niet meer plofkip op.
Dan laat ik m'n plofkip lekken in een bakje en dat verkoop ik aan mensen die Whey shakes kopen en met dat geld koop ik plofkip. Infinite plofkip en monies come at me slagerkip fags

OT. Denk er vaak aan de honden van de buurt op te eten en nu ben ik dus over de psychologische drempel heen.

Dat water dat ze in kippen spuiten zou ook één of ander eiwit bevatten. Dat is dus eiwitshake in m'n kip GRATIS. Jullie zo van wmumwumwu ik koop een kip en ik pak m'n whey dit en dat bwuubwuu maar ik koop een plofkip en heb ik én m'n kip én m'n shake en krijg ik geld erbij.
Met dat geld koop ik meer plofkip en kan ik op een gegeven moment niet meer plofkip op.
Dan laat ik m'n plofkip lekken in een bakje en dat verkoop ik aan mensen die Whey shakes kopen en met dat geld koop ik plofkip. Infinite plofkip en monies come at me slagerkip fags

OT. Denk er vaak aan de honden van de buurt op te eten en nu ben ik dus over de psychologische drempel heen.

Alleen jammer dat die eiwitten de temperatuur niet overleven;)

Je bedoelt dat mammie het altijd haalt? Nee oke. (YES mad)
Ik woon thuis, zou dus raar zijn als ik me eigen vlees zou halen ( en dom )
Maar als ik op mezelf woon blijf ik ook gewoon bij de slager vlees halen.
Geloof me als je 1 maand van de slager eet, blijf je naar de slager gaan.
Kipfilet van de slager of supermarkt boeit me niet.

Ik woon thuis, zou dus raar zijn als ik me eigen vlees zou halen ( en dom )
Maar als ik op mezelf woon blijf ik ook gewoon bij de slager vlees halen.
Geloof me als je 1 maand van de slager eet, blijf je naar de slager gaan.
Kipfilet van de slager of supermarkt boeit me niet.

Lul dan niet over arm zijn. En net alsof ik nog nooit vlees van de slager heb gehaald...maar de meesten 20ers kunnen dat niet betalen elke dag.

Terug
Naar boven