MuscleMeat

Nieuwe 4daagse split, comments?

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
33.490
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
50%
Hey mensen,

Na een 8-tal weken een schema met minder oefeningen per spiergroep en zwaar te trainen (4x6). Weer een nieuwe schema.

Ben van plan deze 8 weken te gaan gebruiken, met daarbij NO-xplode en Cellmass voor 6 weken.

Hier mijn schema:

Maandag
Rug, onderarmen
BOR 3x10
Chin up 3x10
Resverse grip pulldown 3x10
Evt. Single arm pulldown 2x10

Deadlift 4x10

Wrist curls

Dinsdag
Borst, Triceps, buik
Incline fly’s 3x10
Benchpress 2x10
Decline dumbbellpress 3x10
Fly’s 2x10

Tricep extention 3x10
Pressdown (reverse, close, normal) 3x10

Woensdag
Rust

Donderdag
Schouder, traps, buik
Millitary press 3x10
Front raise 3x10
Side raise 3x10
Rear delt raise 3x10

Barbell shrugs 10-20-20-10

Vrijdag
Benen, biceps
Squat 3x15-30
Leg curl 3x15-30 superset Leg extention 3x15-30
Abduction 3x15-30 superset Adduction 3x15-30

Single leg calfraise 3x
Toepress 3x10-30

Bicep curl 2x10
Hammer curl 2x10
Close grip preacher curl 3x10

Zaterdag
Evt. Cardio, Buik

Oja wat btreft het hoge reps benen: Al m'n broeken zitten wat strak, wil wat meer definitie..
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...? Zijn het voor alle spiergroepen voldoende oefeningen/sets of is het teveel te weinig..?

Graag wel comments en geen hele andere schema's..:D

Laatst bewerkt:
Opzich niet slecht, maar waarom allemaal van die hoge reps?
Oja wat btreft het hoge reps benen: Al m'n broeken zitten wat strak, wil wat meer definitie..
Definitie krijg je door te cutten, niet door meer reps te maken. Lage reps op de squats. Als je gaat cutten kan je toch geen spiermassa winnen (eerder verliezen..), dus wees maar niet bang dat je benen nog meer gaan groeien.

• Topic Starter Topic Starter
wil niet gaan cutten, maar merk gewoon dat m'n benen erg reageren op low reps..wil ze niet groter nu, maar ook niet totaal verwaarlozen! vandaar de high reps. Prio ligt nu dan ook meer op die trieste kuiten van mij..;)

Cutten ga ik pas 2 maanden voor het zwembroek seizoen, haha:P

precies heb ongeveer het zelfde.. jarenlang voetbal en kickboxen zit al in mn benen.. als k ga trainen worden ze binnen no time groot.. heb het al meegemaakt.. heb striae op mn benen van het groeien.. voor de rest schema ziet er netjes uit bijna net zo als die je mij hebt aangeraden paaar andere oefeningen maar ziet er goed uit ;)

Terug
Naar boven