AndroidHealthClinic

Nieuwe anadrol kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

ectojanbrah

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
51kg
Vetpercentage
16%
Hallo dbb'ers,

Ik ben Jan en ik ben 23 jaar. Ik fitness 4 maanden en doe ook insanity. Ik ben ecto en van 48 kilo naar 51 kilo gegaan maar nu stall ik. Ik snap niet hoe dit komt want ik train 6 keer in de week en ik eet elke dag bruine broodjes, ook op school. Ik drink ook veel melk. Ik zit elke dag propvol.

Nu heb ik op internet gelezen dat anadrol een goede mass gainer is. Ik heb al eerder gekuurd met winstrol pillen, maar dit werkte totaal niet bij.

Ik wil niet spuiten daarom neem ik anadrol pillen. Ik zat te denken aan 40mg per dag, wat vinden jullie van deze kuur? Als nakuur wil ik mariadistel nemen voor mijn lever.

Hoeveel kilo kan ik ongeveer gainen met deze kuur en wat zijn de bijwerkingen die ik kan verwachten?

Alvast bedankt,

Jan

Doet 4 maanden aan ''fitness'' en wil kuren, oh wait... heeft al gekuurd zelfs.
facepalm.jpg

Kontridder nr7?

• Topic Starter Topic Starter
Hey jongens wel een beetje respect a.u.b. ik ben hier ook net nieuw en ik probeer alleen maar wat informatie te winnen. jullie kunnen toch wel normaal antwoord geven op mn vraag.

Hallo dbb'ers,

Ik ben Jan en ik ben 23 jaar. Ik fitness 4 maanden en doe ook insanity. Ik ben ecto en van 48 kilo naar 51 kilo gegaan maar nu stall ik. Ik snap niet hoe dit komt want ik train 6 keer in de week en ik eet elke dag bruine broodjes, ook op school. Ik drink ook veel melk. Ik zit elke dag propvol.

Nu heb ik op internet gelezen dat anadrol een goede mass gainer is. Ik heb al eerder gekuurd met winstrol pillen, maar dit werkte totaal niet bij.

Ik wil niet spuiten daarom neem ik anadrol pillen. Ik zat te denken aan 40mg per dag, wat vinden jullie van deze kuur? Als nakuur wil ik mariadistel nemen voor mijn lever.

Hoeveel kilo kan ik ongeveer gainen met deze kuur en wat zijn de bijwerkingen die ik kan verwachten?

Alvast bedankt,

Jan
Kun je niets uit het verleden leren ? ???
ALs je niks bijkomt komt dit door voeding,anabolen zullen je daar niets bij helpen.
En serieus man ? 1m68 51kg 16%
3kg bijgekomen op 4 maand, als beginner kun je makkelijk 3 kg op een maand bijkomen (was bij mij).
Voeding nakijken!
Mensen gaan je hier niet serieus nemen

Trollaccount van Herman Ram.

Raar dat je niet aankomt van insanity, in die commercial zie je alleen grote gespierde mensen die door insanity 15kilo spiermassa aankomen in maar 60 dagen!

Ik ben hardgainer dus ik kom moeilijk aan ik gewicht. In mijn sportschool zeiden ze dat insanity het snelste resultaat oplevert. Naast insanity volg ik ook een split schema met bicep curls, leg extensions etc. Bankdrukken doe ik ook al en ik kan al meer dan mijn eigen bodyweight banken.

Ik ben hardgainer dus ik kom moeilijk aan ik gewicht. In mijn sportschool zeiden ze dat insanity het snelste resultaat oplevert. Naast insanity volg ik ook een split schema met bicep curls, leg extensions etc. Bankdrukken doe ik ook al en ik kan al meer dan mijn eigen bodyweight banken.

strong troll.. :rolleyes:

Wat denken jullie van die 40mg per dag dan? En waar moet ik die nakuur mee doen?

Gods, provide me with mod powers and I will ban this troll to the crack of doom.

gods, provide me with mod powers and i will ban this troll to the crack of doom.

BertStare.jpg

Ik ben geen troll, ik weet ook niet waar dat op slaat. En who the **** is herman ram? Jullie denken zeker dat jullie heel wat zijn, maar jullie zijn zelf ook zwaar ecto. Een maat van me kan 250kg back squatten, die schijt zwaar op jullie!

Clearly+none+of+you+realize+this+is+an+obvious+troll+_6c1f9c54b72b10a98bcce879af2131b6.jpg

aUO9W.jpg

Laatst bewerkt:
Sukkel, je weet niet eens hoe je een afbeelding moet posten, als je gaat flamen doe t dan goed. wat een staaaakker.

Check je profile picture, jij bent hier de stakker..

Ot hardgainer is dikke BS, als ik 1 eurocent kreeg voor elke beginner die dit zegt was ik multi-miljonair..
Dat je niet gaint, je eet te weinig, zit je heel de dag vol en kom je niet bij? Je eet te weinig.. Lukt het daarna nog altijd niet? Je eet te weinig.. En als je na 5000kcal wel bijkomt dan mag je jezelf hardgainer noemen..

hahaha jij bent echt een wanker!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven