Fitness Seller

Nieuwe app 'BombGaza'

MMAjunkie

Advanced Bodybuilder
Waardering
161
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Maak ik gauw een tweede versie "REALbombgaza" waarin het de bedoeling is zoveel mogelijk burgers te bombarderen. Krijg ik omin respect van moslims enzeuw omdat zionism=nazism etc etc

355 bitches goml i fukn wrek u bitchs GOAT best gamr srs omfg zo goewed

Spel verveeld wel vrij snel

• Topic Starter Topic Starter
App is verwijderd.

Linkse fags :mad:

Kon beter andersom. Zoveel mogelijk burgers raken en als je een militair raakt dan verlies je.

Walgelijk spel...
Zullen we anders ook ff iCamp ontwikkelen, wie kan er het beste concentratiekamp bouwen?

Walgelijk spel...
Zullen we anders ook ff iCamp ontwikkelen, wie kan er het beste concentratiekamp bouwen?

heinrichhimmlerhimmler3.jpg

onze goeie maat heinrich kon er wel wat van hoor.

Laatst bewerkt:
Doe dan iets van MH370, dat is alweer een tijdje terug.

Of die thaise of algerijnse vlucht, die kenne we tog nie

doe maar gewoon niet

IDD, dat leek mij ook beter, dus ik heb hem niet gemaakt. Ik zat me wel af te vragen hoe Nederland er op zou reageren wanneer de eerste "komiek" hier grappen over begint te maken. Dat moment gaat ongetwijfeld komen.

Anyways, ik snap uberhaupt niet hoe mensen op het idee komen om een Bomb Gaza-app of een concentratiekamp-app te maken, laat staan dat mensen (?) die ook gaan kopen...

Zou het niet kopen, maar wel spelen.
Niet zo moeilijk doen over die lui die dood gaan man, je kent ze niet, overal gaan mensen dood en er zijn toch al zat mensen..

precies wat MMAjunkie zegt. wat boeit mij die mensen uit gaza nou? of thailand, china Afrika of weetikveelwat land. ken ze niet, zal ze nooit kennen en merk er niks van. vind het erg voor ze maar zal er geen seconden over wakker liggen.

schei toch eens uit met dat gejank en hou je bezig met je eigen leventje

Zou het niet kopen, maar wel spelen.
Niet zo moeilijk doen over die lui die dood gaan man, je kent ze niet, overal gaan mensen dood en er zijn toch al zat mensen..

precies wat MMAjunkie zegt. wat boeit mij die mensen uit gaza nou? of thailand, china Afrika of weetikveelwat land. ken ze niet, zal ze nooit kennen en merk er niks van. vind het erg voor ze maar zal er geen seconden over wakker liggen.

schei toch eens uit met dat gejank en hou je bezig met je eigen leventje

Overal gaan mensen dood, dus dan is alles maar prima?
Het boeit jou niets dat er miljoenen mensen zijn vergast door de Duitsers? Dat moslims in Syrië vrachtwagens vol burgers op een rijtje zet en afslacht? Nigerianen die hele dorpen de keel afsnijden?
Mensen als jullie zijn net zo goed schuldig aan de tyfuszooi op de planeet, egoïstische, onnozele en totaal niets toevoegende kleuters.
Echt walgelijk.

Overal gaan mensen dood, dus dan is alles maar prima?
Het boeit jou niets dat er miljoenen mensen zijn vergast door de Duitsers? Dat moslims in Syrië vrachtwagens vol burgers op een rijtje zet en afslacht? Nigerianen die hele dorpen de keel afsnijden?
Mensen als jullie zijn net zo goed schuldig aan de tyfuszooi op de planeet, egoïstische, onnozele en totaal niets toevoegende kleuters.
Echt walgelijk.

als ik eerlijk moet zijn geef ik daar allemaal geen kut om. ik heb een goed leven en ga me geen druk maken om een stel haatbaarden die andere mensen afslachten.

jij zegt nu wel dat ik egoïstisch ben, maar help jij hun dan? of lig jij daar elke dag wakker van? waarschijnlijk niet dus 99% vd is een egoïstische kleuter want niemand doet er geen f**k aan.

en voor die 1% heb ik gewoon respect, meer kan ik er zelf ook niet aan doen en wil ik er ook niet aan doen.

Terug
Naar boven