Ik denk dat je je geschiedenis-boeken nog een keer in moet duiken.
Bovendien gaat het er niet om waar je op stemt, het gaat erom dat als je geen ruk geeft om het leven van anderen en je kop in het zand steekt, dat je op die manier een vrijbrief geeft aan de persoon die op dat moment aan de macht is om te doen en laten wat hij wil.
Bovendien zit je je nu vast te bijten op een zin in een post naar een ander, en daar ging deze discussie niet om. Jij vond dat ik niet zo moeilijk moest doen om miljoenen vermoorde onschuldige mensen.
Hitler, samen met zijn partij, zijn wel degelijk gekozen. Daarna hebben ze weliswaar de tegenstand uitgemoord om het alleenrecht te hebben, maar in het beginsel was het democratie. Pak jij je geschiedenisboeken er nog even bij?
Sowieso steek ik nergens mijn kop het zand in, ik weet wat er gebeurt, heb daar mijn mening over. Als het jou niet aan staat hoeft het niet mijn kop in het zand steken zijn, ik accepteer het gewoon als iets wat mijn aandacht vrijwel niet waard is.
En wat voor waarde heeft de planeet nog als wij er niet meer zijn? Bovendien ook vrij arrogant om uberhaupt te stellen dat het erg zou zijn als onze planeet er niet meer was. Er zijn er namelijk meer dan genoeg. En wederom ging daar de discussie ook niet om.
Schijnbaar bepaal jij de discussiepunten, vrij apart, meestal doe je dat met alle gesprekspartners..
Anways, het is dom om te denken dat het niet zonde was als onze planeet niets waard is. Het is het enige hemellichaam (voor zover wij nu weten)met leven dat zo ver geëvolueerd is.
Dus? Daarom is het maar ok om ze uit te moorden? Jep
De geweldige westerse 'beschaving' had nog niet zo lang geleden n*gers als slaven, en als je alleen naar de laatste 100 jaar kijkt heeft de westerse beschaving ook miljoenen doden op zijn geweten.
Ok, goed verhaal(ook een drogreden), en nu? Ondanks dat er mensen gedood zijn, zijn wij nog steeds een stuk verder als die lui in het Midden Oosten, hoeveel mensen er ook vermoord mogen zijn.
Of was China 1500-2000 jaar geleden ook minder ontwikkeld dan Europa omdat er mensen gedood werden?
De dagen na de vliegtuig-tragedie, heb je iemand, maar dan ook iemand horen zeggen: "Ja boeie, ik ken ze toch niet, niet zo moeilijk over doen er zijn al zat mensen"?
Nee. Drogreden
Jij vind het normaal om lekker een Bomb Gaza-app of een concentratiekamp-app te spelen en je snapt serieus niet wat daar mis mee is.
Kerel, dan ben jij wat mij betreft klaar voor een enkeltje inrichting.
Allereerst wil ik stellen dat ik de app niet gespeeld heb, helaas. Onze politiek correcte f**gots bij Google Play Store hebben het verwijdert..
Mensen zoals jou, die alles opvatten als belediging, bedreiging etc. zijn juist de grootste klunzen van onze maatschappij. Nergens om kunnen lachen en altijd serieus. Ik vraag me dan ook sterk af of je vrienden hebt. Lebbis zei het ooit zo mooi 'Als mensen werden vermoord om wat ze wilden, zou iedereen nu dood zijn' (n.a.v. een quote dat S. Hussein massavernietigingswapens WILDE maken en daarom Irak werd binnengevallen), dat ik dit zou willen, betekent niet dat ik klaar ben voor een inrichting, pas als ik daadwerkelijk wat zou ondernemen. Zolang dat niet gebeurt kan ik nog betweters zoals jou in de zeik nemen op dit soort fora.