AndroidHealthClinic

Nieuwe auto opvoeren? Meer BPM betalen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

motivation

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m51
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Niet alleen leaserijders gaan binnenkort voor gaas bij het tunen van hun bolide. Ook privé-rijders worden binnenkort aangepakt door Vadertje Staat. Onze schatkist is namelijk behoorlijk aan het leeg raken, en dan kom je als regering zijnde natuurlijk snel uit bij die duivelse automobilisten om wat extra euro’s te scoren.

Het nieuwe wetsvoorstel lijkt simpel op papier, maar is in de praktijk zeer moeilijk te handhaven. De BPM die over nieuwe auto’s moet worden afgetikt is vanaf 2010 grotendeels afhankelijk van de C02 uitstoot. Dus hoe zuiniger een nieuwe auto op papier is, hoe minder BPM de overheid beurt. Maar als u straks met een gloednieuwe ultrazuinige muesli-auto langs de lokale chip boer rijdt om het vermogen eens flink te laten stijgen, dan betekent dat het einde van de wereld, althans volgens de heldere geesten van Financiën.

Uiteraard wil de Regering dit verbieden en komt er binnenkort een nieuwe wet om deze C02 criminelen keihard aan te pakken. Wie zijn superzuinige autootje vanaf medio 2010 laat chippen en vervolgens gepakt wordt tijdens een C02-controle (!) moet het verschil aan BPM terugbetalen. Brancheorganisaties als de Bovag en de RAI noemen de nieuwe wet belachelijk en vindt dat er met een kanon op een mug geschoten wordt. Mede omdat er met geen woord gerept wordt over BPM teruggave als een auto zuiniger wordt na een chipbeurt. En het feit dat handhaving van deze wet bijna niet is uit te voeren. Tot zo ver de CarPolitics van vandaag. Blijven we alleen nog met de vraag zitten welk voorstel nou het meeste geld oplevert: De nieuwe BPM-tax of de Kopvoddentax. (via autoweek.nl)

Sorry maar dit moet ik kwijt het is gewoon een k*t land.
Word wel gepraat over dat marokanen/Turken dieven zijn maar de regering zelf is de grootste DIEF.

hey, maar jullie staatsschuld is door zo'n belastingen wel lager dan de onze, nietwaar bascross

Als je een superzuinig autotje koopt om onder de bpm uit te komen moet je ook maar accepteren dat je ook als een p*ssy gaat rijden.

Je kan ook met paard en wagen in Turkije of Marokko gaan rijden, doei.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook met paard en wagen in Turkije of Marokko gaan rijden, doei.

whahahahahhahaahahahah je moet ooit is naar turkije gaan en dan pas komen praten over ezels en paarden je ziet daar amg's audi's bmw's ferrari's noemmaar op wat je nog nooit in nederland gezien hebt goos. jij moet eerst je rijbewijs is effe halen en dan pas je racistische gedrag tonen.

btw: ik begrijp niet waarom nederlanders het zo lekker vinden dat ze genaaid worden en er nooit iets voor doen?

Laatst bewerkt:
Wat doen al die Turken hier dan?

Wat doen al die Turken hier dan?

Omdat de meeste hier gewend zijn geraakt en het daar moeilijker vind.
Scholen hebben ****ing veel discipline daar
Lessen zijn heel erg moeilijk niet zo makkelijk net als in nederland.
Heb nog een jaar te gaan me studie afronden en jullie zijn dan een allochtoon minder. (eigenlijk ben ik hier geboren mja heb geen kaaskop...)

Ik kan ook een site opengooien met allemaal ranks wat gelult is?
Vrienden vanme die naar turkije zijn gegaan zonder hun opleiding af te ronden hebben nu daar ****ing veel moeite zo een site spreekt niets.

Zojuist een openbaring gehad waarin Allah vertelde dat Turkije k*t universiteiten heeft. Sorry bro, hier kan je niet om heen.

ha-ha

Omdat de meeste hier gewend zijn geraakt en het daar moeilijker vind.
Scholen hebben ****ing veel discipline daar
Lessen zijn heel erg moeilijk niet zo makkelijk net als in nederland.
Heb nog een jaar te gaan me studie afronden en jullie zijn dan een allochtoon minder. (eigenlijk ben ik hier geboren mja heb geen kaaskop...)

En je hebt het over racistisch gedrag....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven