Falcor
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 129
- Lengte
- 1m86
Zegt iemand met achterlopende rug en kippenpootjes.
Op dit moment ben je het voor jezelf aan het verpesten..
En dit topic.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lopen zeker 4 jaar achter ja ...de foto's

Op dit moment ben je het voor jezelf aan het verpesten..
En dit topic.
Ligt niet aan de AAS.. Zo is hij/zo zijn hun.Jij hebt dikke problemen ja, je laat je dik opfokken door een stel haters![]()
Tenminste post ik een foto, Maak me zorgen over of jij wel traint eig?
Ligt niet aan de AAS.. Zo is hij/zo zijn hun.
Waarom zou jij je zorgen maken over mij?? Homo? Is je geit opgegeten en zoek je nu een nieuw slachtoffer?
Ligt niet aan de AAS.. Zo is hij/zo zijn hun.
Waarom zou jij je zorgen maken over mij?? Homo? Is je geit opgegeten en zoek je nu een nieuw slachtoffer?
Topic is niet dood , hij heeft tijd nodig , belt nu zijn "vriendjes" vandaar de breakTopic is dood.
TS plaatste iets wat nog steeds niet van toepassing is en ook dit jaar niet gaat gebeuren.
Topic is veranderd in een ''ik haat Nederland'', Turkije is beter topic..
Dit allen voor de mensen die de pagina's hiervoor niet willen lezen.
Al is het wel de moeite waard voor je lachspieren.
Mvg Falcor

Beter dan vrienden hebben die wegrennen wanneer ze maat word geslagen.
Vriendschap noem je iets waar je altijd voor elkaar bent en helpt.
Maar jullie tjappies weten dat waarschijnlijk niet.
Zielige volk zijn jullie. Altijd het zwakke punt opzoeken van een mens gevoelloze kk k*t volk jullie moeten ze ophangen kk joden kk trieste honden.

Morgen krijgen we zeker een excuus dat jij niet de echte Motivation is maar zijn neef..
http://forum.dutchbodybuilding.com/...skinny-phaggot-284161/index9.html#post6067317
Nee ze leven alle drie nog..
En dit verdient een dikke IP ban
Dat is ook wat je wou mij kk gek maken tot ik een ip ban zou krijge?
lol, 1e post over getunede auto's en dan word het opeen een welles nietes spelletje van nederlanders vs turken en marokkanen![]()
Jij bent ook totaal niet verantwoordelijk voor je eigen postsDat is ook wat je wou mij kk gek maken tot ik een ip ban zou krijge?
Volgens mij begon ik normaal? Alles wat er nu gezegd is in dit topic komt door jezelf.Dat is ook wat je wou mij kk gek maken tot ik een ip ban zou krijge?

Ben ook een turk maar dit is niet meer te verdedigen![]()