MuscleMeat

Nieuwe auto opvoeren? Meer BPM betalen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wacht even, legt diezelfde overheid die miljoenen verdient aan schandalige CO2 emissies over de rug van derde wereldlanden, ons automobilisten nu boetes op als onze auto's meer uitstoot hebben dan wat in een laboratorium is vastgesteld? Dat is niet eens meten met twee maten, dat is volledig los van de realiteit ... nog even en we mogen belasting gaan betalen over onze ademhaling ..........

Grtz,

Aad ~ Doix

Ga terug naar Toerkie dan als het hier zo k*t is. Nederland domineert Turkije op zo'n beetje elk vlak.

Mag je 1 ding noemen waar turken beter in zijn (zakkenrollen uitgesloten)

Man, dit stukje komt uit 2009! En in het artikel staat dat ze het in 2010 willen invoeren. Iets van gemerkt? Nee dus.

Man, dit stukje komt uit 2009! En in het artikel staat dat ze het in 2010 willen invoeren. Iets van gemerkt? Nee dus.

idd. dik bull. Regel nu is dat je het op moet geven als je je bakkie gechipt hebt (omdat je misschien in ander bijtellings % valt) maar niemand doet dat en controleren doen ze al helemaal niet......

Ik kan ook een site opengooien met allemaal ranks wat gelult is?
Vrienden vanme die naar turkije zijn gegaan zonder hun opleiding af te ronden hebben nu daar ****ing veel moeite zo een site spreekt niets.

ja man, wat een onzin he die statistieken.. Hoe komen ze er toch bij??
Ik vind het ook zo vreemd dat het percentage turken op het vwo aanzienelijk lager ligt dan het percentage turken op het vmbo, hoe is dat te verklaren? Ik weet zeker dat als alle turken het land uit moeten dat het gemiddelde onderwijsniveau van Nederland meteen word opgekrikt, Wallah Koran

• Topic Starter Topic Starter
ja man, wat een onzin he die statistieken.. Hoe komen ze er toch bij??
Ik vind het ook zo vreemd dat het percentage turken op het vwo aanzienelijk lager ligt dan het percentage turken op het vmbo, hoe is dat te verklaren? Ik weet zeker dat als alle turken het land uit moeten dat het gemiddelde onderwijsniveau van Nederland meteen word opgekrikt, Wallah Koran

Ja als je al vanaf de basisschool altijd er buiten word gezet en niets word uitgelegd door de docenten zelf en alleen maar word gelult over slechte cijfers en dat ze niet meer kunnen doen dan basis of kader is het wel normaal ja.
Je moet is effe naar je eigen volk kijken die iedereen misgunt nederland is net als amerika=n*gers probleem nederland= moslims probleem.

Bedenk wel goed wat je zegt. Voor veel Nederlanders met ouders van een andere afkomst is het niet zo makkelijk om terug naar het land van de ouders te gaan. In jouw geval Turkije. Je bent hier opgegroeid en daardoor heb je toch de Nederlandse cultuur als levensstijl eigen gemaakt. Het klinkt leuk om naar een land te gaan waar de roots van je ouders liggen, maar vergis je niet: het kan zwaar tegenvallen.

Dat is trouwens ook tegelijkertijd het probleem van veel kinderen die in NL zijn opgegroeid met allochtoonse ouders. Ze voelen zich hier toch nog steeds zelf allochtoon, maar in het land van ouderlijke herkomst voelen ze zich eveneens allochtoon en kunnen ze niet aarden. Velen voelen zich daardoor tussen wal en schip geraakt.

Het hele probleem mbt voornamelijk Marokkanen is simpel. In het begin van de integratie zijn vooral armen (boeren) en gelukszoekers uit de Marokkaanse samenleving hierheen getrokken. Waarom zou je anders je land verlaten? Deze mensen faalden al in hun eigen samenleving, en daarna ook hier. Daardoor is de slechte naam ontstaan.
Vergelijk het maar dat er bijvoorbeeld een land is, veel rijker dan NL en waar het sociale stelsel nòg beter is. Stel dat dan alle tokkies uit NL vertrekken naar dat land, wat denk je dat inwoners van dat land van Nederlanders gaan vinden?

Wordt dit een nederlnad vs turkije topic ofzo?

Laten we het ff gezellig houden...

dacht dat het om opvoeren van autoos ging, maar lees behalve de openingspost er niks meer over...

blij dat ik een ouwe diesel heb, en die is opgevoerd, laat die opgevoerde leasebakjes maar komen :D

Daarom zoeken jou landgenoten steeds huizen van Turkije.
Daarom vragen mijn nederlandse collegas op werk of ik een koop huis voor hun kan regelen in turkije?
Daarom is turkije de laatste 10 jaar als een gek aan het groeien daarom produceert turkije 3/4 automerken?
Goos turkije heeft heel de macht het verbind europa en azie aan elkaar als tayyip een keer zegt ik stop met de transport en ik laat geen een kk boot van europa langs gaan dan zitten jullie al in nederland aan het uithongeren.
Met je poep land die niets kan produceren en elke fabriek eigenaar die hier stopt om de belasting geld en zijn fabriek naar china verhuisd.
Kijk ik eerst naar je joodse voor ouders die alleen maar aardappels aan het schillen was en kom dan pas praten wie beter is en wie niet. Jou voorouders kwamen bedelen in turkije of ze paar werknemens konden meenemen naar nederland en de boel effe te kunnen opkrikken.

Waarom scheld je met kanker? En waarom zet je je zo af van Nederland?

omdat jullie mij heel de tijd gek maken met jullie racistische gedrag de moderator doethet zelfs wat wil je dan van mij verwachte?

omdat jullie mij heel de tijd gek maken met jullie racistische gedrag de moderator doethet zelfs wat wil je dan van mij verwachte?
Laten merken dat je niet bent zoals de rest? ;)

Daarom vragen mijn nederlandse collegas op werk of ik een koop huis voor hun kan regelen in turkije?
Daarom is turkije de laatste 10 jaar als een gek aan het groeien daarom produceert turkije 3/4 automerken?
Goos turkije heeft heel de macht het verbind europa en azie aan elkaar als tayyip een keer zegt ik stop met de transport en ik laat geen een kk boot van europa langs gaan dan zitten jullie al in nederland aan het uithongeren.
Met je poep land die niets kan produceren en elke fabriek eigenaar die hier stopt om de belasting geld en zijn fabriek naar china verhuisd.
Kijk ik eerst naar je joodse voor ouders die alleen maar aardappels aan het schillen was en kom dan pas praten wie beter is en wie niet. Jou voorouders kwamen bedelen in turkije of ze paar arbeiders konden meenemen naar nederland en de boel effe te kunnen opkrikken.

En dit help ook niet..

Laat ook hoe jij bent. Je bent net als de rest van de Turken en Marokkanen in dit land. Had jou anders ingeschat....

Zowiezo vind ik Turkije een t*ring land met raar volk.
Daarom ga ik volgend jaar weer lekker op vakantie naar marokko. (8 daagse tocht te paard door het land)
Blijf het alleen jammer vinden dat die Marokkanen in dit land niet zo zijn als de Marokkanen in Marokko.

Laatst bewerkt:
Als je racistisch gedrag niet prettig vindt, waarom zou je het dan bij andere mensen wel doen? Negativiteit roept alleen maar nog meer negativiteit op.Gewoon een tip, je moet het helemaal zelf weten.

doe ik en probeer ik maar telkens als ik een topic open gebeurt er het zelfde ik ben het gwn zat toon respect dan krijgen jullie ook automatisch respect

Kijk ik eerst naar je joodse voor ouders die alleen maar aardappels aan het schillen was en kom dan pas praten wie beter is en wie niet. Jou voorouders kwamen bedelen in turkije of ze paar werknemens konden meenemen naar nederland en de boel effe te kunnen opkrikken.
Tekenend , jezelf overschreeuwen en daarmee bevestigen waar de vooroordelen vandaan komen , goed bezig :sukkeltje:

Ahahaha, wat is dit. Zit je weer is aan de AAS jonge :roflol::roflol:

sust deca samen problem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven