Fitness Seller

Nieuws Nieuwe batman film (The dark Knight) Krijgt een R-rating in Nederland

Jeetje, dat is wel erg overdreven!

Maar wow, 42 miljoen euro in het eerste weekend!:eek:

we worden echt steeds "preutser" in nl

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
heeft NL R-Rating? :S nee toch alleen met leeftijden gewoon geen R-rated of X-rated of dergelijke

boeie ik ben ouder dan 16

ik niet moet nog met mama en papa gaan :( ik wil batman zo graag zien en nu moet ik met mijn mama en papa gaan en dan gaan me andere 13jarige homies me uitlachen waarmee ik altijd train(biceps en borst) :'(

Mortal combat was ook boven de 16

WTF:eek::eek::eek: gekker moet het troch niet worden in dit land hiero en dan dacht ik dat de vs strenge ratingen had. Gelukkig ben ik eindelijk 16 maar ow wat ben ik vaak geweigerd aan de ingang van de zaal ik ga hem btw wel zien donderdag of vrijdag:D

Dit is toch alleen maar positief? Zo weet je tenminste dat er degelijk geweld inzit. In tegenstelling tot al die andere waardeloze spielberg achtige familie films als; the hulk, spiderman, fantastic four.

The Joker schijnt nogal gewelddadig te zijn, in een bepaalde scene blaast hij naar verluid 13 mensen op!

Laatst bewerkt:
Misschien zijn de kinderen in G-B en VS meer gewend geraakt qua geweld? Heb 'm nog niet gezien dus doe verder geen uitspraken erover.

De kijkwijzer is homo.
Zodra de film op DVD uit is ziet toch iedereen hem age 1-122....

Gruwelijke film.

Ik zie trouwens een 9.7 op IMDB. Dat is wel hoog, opzich. Ook al heeft 'ie pas 24.000 votes.

Dit is toch alleen maar positief? Zo weet je tenminste dat er degelijk geweld inzit. In tegenstelling tot al die andere waardeloze spielberg achtige familie films als; the hulk, spiderman, fantastic four.
Precies, ik vind het ook heel erg jammer dat steeds meer films aangepast worden om een PG-13 rating ofzo te krijgen, enkel omdat de studio's dan meer eraan kunnen verdienen :(

Wat recente voorbeelden zijn Die Hard 4, I am Legend en zelfs Hancock had eerst een R-rated script

Terug
Naar boven