AndroidHealthClinic

Nieuws Nieuwe batman film (The dark Knight) Krijgt een R-rating in Nederland

Ik hoor van iedereen dat het echt een superfilm is, zelfs van mensen die niet van Batman houden, dus ben benieuwd ;)

ja idd ja. en hij heeft ook heel lang op nummer 1 gestaan. Ik ga hem ook maar is kijken, maar heb eigenlijk helemaal niks met batman.

Komop man, deze film moet je gewoon in de bios gezien hebben, je hebt toch wel 10 euro over voor een film...

ja ik wilde hem gaan kijken met mn broertje, maar dat mocht niet vanwege zijn leeftijd:p

en voor de rest heeft bijna iedereen die ik ken hem al gezien. en ik ben niet van plan in mn eentje daar in de bios te gaan zitten.;)

ja ik wilde hem gaan kijken met mn broertje, maar dat mocht niet vanwege zijn leeftijd:p

en voor de rest heeft bijna iedereen die ik ken hem al gezien. en ik ben niet van plan in mn eentje daar in de bios te gaan zitten.;)

Je kent toch wel meer mensen als je broertje, of mensen die em wel nog een keer willen zien, ik zou em zo nog een keer gaan kijken.

En ik en vele andere mensen die ik ken zijn ook geen Batman fans, maar deze film is gewoon geweldig.

Terug
Naar boven