MuscleMeat

Nieuws Nieuwe behandeling belooft mannen sixpack

:Dmisschien een id voor die dikke vette vatsige engelse familie?:p

volgens mij bestaat zoiets al lang is electrostimulatie....zoiets gebruiken ze ook bij de fysiotherapie

Haha, stel DBC even op de hoogte. Liposuctie was kennelijk niet rigoreus genoeg om de beste man van z'n onderrug plooien af te helpen.

BS.. zoalng je BF% te hoog is ---> no abs

ik zou et best wel eens willen ondergaan :D

Ik hoop dat iedereen realiseert dat dit niet werkt en dat dikke en luie mensen dus worden opgelicht, waar ik geen enkel bezwaar tegen heb.

krijg je er dan 2 tet*en bij ook? Sixpack zonder borstspieren is ook maar niets, en dan moet je nog je biceps en triceps en schouders trainen en rug , man man man.

Alsof sixpack zo iets speciaals is...

voor die prijs kan je het altijd wel proberen :p, denk toch niet dat je met een speklaag van ettelijke cm's blokjes gaat kunnen toveren.

btw, die biceps inplanten bestaan al, zie louis theroux docu. Implant onder de biceps.

Zal vast niet echt een fijn gevoel zijn, en of het werkt?

Paar jaar geleden was er een reportage op tv over een man die liposuctie had ondergaan.
Precies op de plekken op de buik waar je definitie lijnen zitten, hadden ze het vet weggezogen.
Ipv spierbroodjes had hij dus vetbroodjes. :rolleyes:
Het mooiste was nog dat het er niet eens beroerd uitzag! :D

krijg je er dan 2 tet*en bij ook? Sixpack zonder borstspieren is ook maar niets, en dan moet je nog je biceps en triceps en schouders trainen en rug , man man man.

Alsof sixpack zo iets speciaals is...

Gelukkig bestaat er ook nog synthol om de rest op te vullen :p

:oud:

abtronic1.jpg

Terug
Naar boven