XXL Nutrition

Nieuwe bulkkuur

TrueBeginner

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Geachte dbb-ers,

Summer is coming, maar ik ben niet op zoek naar een cutkuur of beachboy winstrol kuur.

Had gedacht aan:
1-12. Tren e // 200mg
1-12 test e // 250 mg

Nakuur 14-18 // arofixen // 40mg

Heb niet zozeer nood aan een kickstart.
Wat denken jullie hier van?

Voedingsplan is onder begeleiding opgesteld.

Hoef nog alle gear aan te schaffen dus er is nog geen kwaad geschied.

Prettige avond nog!

Waarom niet 1-12 250 test E, 1-10 400 tren e, 14-17 nakuur ?

• Topic Starter Topic Starter
Zou die 200mg echt zoveel verschil maken?

Heb nog een tijd gedacht aan trenbolone only ( ace of enan.)...

Ik denk dat 200 je gaat tegenvallen. ik zit nu op 400 en wil eigenlijk naar 800, Maar ben an t cutten dus is het niet nodig tren hoger te gooien.

Hoe zag z'n kuur eruit en wat gainde die ongeveer?

1/12 test e 375 mg EW
1/10 tren e 200 mg EW
5/14 HCG 500 IU EW
14/18 Armoasin + Nolvadex beide 20 mg ED

hij ging met kracht wel vooruit en hij pakte volgens mij een kilo of 3.
Ik moet wel zeggen dat die voor sporttest van militairen aan het trainen was dus hij was licht aan het cutten en heeft dus ook wat vetmassa verloren.

Hij zegt nu spijt te hebben dat die toen geen 400 of 600 mg had gepakt.

waarom pakt iedereen 5 weken arofixen ipv 4...? Of tellen jullie gewoon niet (goed) ?

• Topic Starter Topic Starter
Pieker wel nog over tren ace only..

Zou dit mogelijk zijn qua herstel en dergelijke?

Ik vind 250-200 erg laag. Zou ze allebei verdubbelen. En ik zou wel een kickstart nemen. Zonde van de tijd dat je on bent en geen effect hebt.

Ik vind 250-200 erg laag. Zou ze allebei verdubbelen. En ik zou wel een kickstart nemen. Zonde van de tijd dat je on bent en geen effect hebt.

henry, zie dat jij meestal het advies geeft om test minimaal 500 te houden. Zeg ik dat goed? Doe je dit ook in cut of alleen bulk.

henry, zie dat jij meestal het advies geeft om test minimaal 500 te houden. Zeg ik dat goed? Doe je dit ook in cut of alleen bulk.

Ja in bulk zeker. En als je iets gevorderder ben zelfs nog iets meer. (Al zijn er ook mensen die bulken op low test en bijv high dose tren. Maar ik ben daar niet van)

In de cut is dit niet nodig. Het doel van steroïden gebruiken tijdens de cut is ter preventie van spierverlies. Theoretisch gezien zou 250 test only daarvoor genoeg zijn. Maar vaak willen mensen wat extra's erbij om wat harder te ogen of wat minder vocht. Of zelfs hopende op iets massa winst. Wat mast of tren bijv.

Ik had regelmatig blessures. 4x een tennis arm bijv. Dan ging ik "cutten" op 250test met 200deca. Licht trainen, cardioen en wat dieeten. Als de blessure weg was verhoogde ik mn dosering, veranderde ik producten en ging ik weer wat proberen te gainen.

Laatst bewerkt:
Ja in bulk zeker. En als je iets gevorderder ben zelfs nog iets meer. (Al zijn er ook mensen die bulken op low test en bijv high dose tren. Maar ik ben daar niet van)

In de cut is dit niet nodig. Het doel van steroïden gebruiken tijdens de cut is ter preventie van spierverlies. Theoretisch gezien zou 250 test only daarvoor genoeg zijn. Maar vaak willen mensen wat extra's erbij om wat harder te ogen of wat minder vocht. Of zelfs hopende op iets massa winst. Wat mast of tren bijv.

Ik had regelmatig blessures. 4x een tennis arm bijv. Dan ging ik "cutten" op 250test met 200deca. Licht trainen, cardioen en wat dieeten. Als de blessure weg was verhoogde ik mn dosering, veranderde ik producten en ging ik weer wat proberen te gainen.

oke dankje voor uitleg henry! :)

waarom pakt iedereen 5 weken arofixen ipv 4...? Of tellen jullie gewoon niet (goed) ?

idd slechte tel ;) komt ook wel eens bij 2 weken nolva kuur voor dat je ziet week 12-13 dan is dat al weer 3 weken. tenzij ze dan bedoelen 12 TOT 13 :P cursus nederlands.. niet mijn sterkste punt :D

Terug
Naar boven