Fitness Seller

Nieuwe en beste smartphone

hete laptop

Advanced Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m78
Massa
69kg
In maart mag ik een nieuwe mobiel en ik wil een smartphone, alleen komt er om de seconde weer een nieuwe uit. Ik dacht aan de Samsung Galaxy S, gewoon omdat ik goede ervaringen heb met Samsung en het een nieuwe is.
En de Blackberry Torch gaat kapot bij zowat iedereen die ik ken en hem heeft.
Of is het beter om gewoon de iPhone 4 te nemen die al een tijde uit is? Ik hoor er geen slechte dingen over, het gaat om de beste natuurlijk. Misschien dat er in maart al een betere uitgekomen is, maar wie weet wat de beste keuze is op dit moment? Niet dat ik het voor werk nodig heb of zo, gewoon voor mezelf.

Mijn zoon, tegen de tijd dat het maart is zijn al weer andere en dan wil je die perse weer hebben.

Samsung Galaxy S is een leuke telefoon alleen ik vind die veels te groot, net als iPhone etc.

Samsung Galaxy S halen, jaar abbo doen en over een jaar een nieuwe kopen!
Een Iphone neem je zowieso 2 jaar abbo (waarschijnlijk) en betaal je uiteindelijk meer.

htc disere hd ook wel mooi ding maar erg groot.

Ik zou zelf eerder gaan voor een systeem van google inplaats van apple maar dat is meer persoonlijk.

Hoeveel wil je per maand kwijt zijn aan je gsm misschien handig om eerst naar je budget te kijken of maakt dat je niks uit?

Er bestaat geen "beste" smartphone. De ene heeft gewoon de voordelen die een andere niet heeft en omgekeerd net hetzelfde. Alles hangt af van je budget, positieve/negatieve ingesteldheid tov het product, waar je hem het meeste voor gebruikt, etc etc...

Diegene die nu "hot" zijn op de markt, zijn Samsung Galaxy S, Iphone 4, Htc( meerdere modellen) en vul zo maar aan...

Ik zou niet voor de Galaxy gaan, is toch al aardig "oud" in de smartphone wereld dan :p Ik zou pas eind februari kijken wat er te halen valt, anders Desire HD een optie?

als je in maart nieuwe gaat hale pak dan de lg optimus speed x2

nooit gezien dat je zo kan typen hete faptop

Mijn zoon, tegen de tijd dat het maart is zijn al weer andere en dan wil je die perse weer hebben.

Samsung Galaxy S is een leuke telefoon alleen ik vind die veels te groot, net als iPhone etc.

+++
Die samsung Galaxy S was gewoon de perfecte phone als hij kleiner was geweest.

iphone 4

Zou op de iphone 5 wachten, dan ben je zeker dat de kinderziekten van de 4 weg zijn. 3GS blijft ook gewoon goed als je die goedkoop kan vinden.

Niet dat de 4 slecht is, maar antenne blijft toch een kleine issue en voor mij reden genoeg om het ding over te slaan.

Zou op de iphone 5 wachten, dan ben je zeker dat de kinderziekten van de 4 weg zijn. 3GS blijft ook gewoon goed als je die goedkoop kan vinden.

Niet dat de 4 slecht is, maar antenne blijft toch een kleine issue en voor mij reden genoeg om het ding over te slaan.
antenne probleem is overrated;)
heb nog nooit probleem ermee ondervonden

Desire hd= ****ing gruwelijk, veel beter dan de 3gs die ik had
Ik zou zeggen Desire HD of de Iphone 4

Desire hd= ****ing gruwelijk, veel beter dan de 3gs die ik had
Ik zou zeggen Desire HD of de Iphone 4

Zijn ook de twee toestellen waar ik tussen heb getwijfeld. Ben intussen voor de iPhone 4 gegaan en absoluut geen spijt van gehad.
Allebei fantastische phones, dus een miskoop kun je niet snel doen, je moet gewoon kijken welke jou het beste ligt, vooral qua OS en scherm (groter bij de DHD maar hogere resolutie bij de iPhone 4).

..

Laatst bewerkt:
iPhone 4, d'ohh

Heb zelf een Galaxy S en vind het wel een fijn toestel.
Grootte zat ik in het begin ook wel een beetje mee, maar daar wen je vanzelf wel aan.

Laatst bewerkt:
Iphone4.

:)

haters op apple spullen hebben er zelf geen.

ik heb htc legend! ook een super telefoon! net wat kleiner dan de HTC desire.

Terug
Naar boven