AndroidHealthClinic

Nieuwe en beste smartphone

antenne probleem is overrated;)
heb nog nooit probleem ermee ondervonden
Klopt. Het gaat erom dat bij een bepaalde greep het signaal verminderd. Zou idd minder problematisch zijn dan in de media voorgesteld. Maar als nuchtere klant ga je nu eenmaal rekening houden met alle issues, en dan wacht ik liever tot het helemaal verdwenen is.

bb bold is een echte regel telefoon.

ping
whatsapp
facebook
hyves
msn

perfectooooo

( en ja ik weet het kan ook op andere telefoons allemaal, maar mijn ervaring het handigst op een blackberry )

het nieuwste en het beste...

facepalm2.jpg

wacht nog even, binnenkort komen er telefoons met nvidia tegra 2

Zou op de iphone 5 wachten, dan ben je zeker dat de kinderziekten van de 4 weg zijn. 3GS blijft ook gewoon goed als je die goedkoop kan vinden.

Niet dat de 4 slecht is, maar antenne blijft toch een kleine issue en voor mij reden genoeg om het ding over te slaan.

wacht nog even, binnenkort komen er telefoons met nvidia tegra 2

Er komt idd een shitload aan nieuwigheden ergens eind 2011. Er zijn ook geruchten van dualprocessoren, maar of die wat extra's te bieden hebben en of de batterij het aankan etc is nog af te wachten.

Aangezien jullie Nederlanders met abonnementen werken, zou ik dus geen al te lang abbo afsluiten, gezien de nieuwe smartphones van de toekomst. Degenen die 'hot' zijn, zijn binnen een klein jaar al van die troon verstoten. ;)

Er komt idd een shitload aan nieuwigheden ergens eind 2011. Er zijn ook geruchten van dualprocessoren, maar of die wat extra's te bieden hebben en of de batterij het aankan etc is nog af te wachten.

Aangezien jullie Nederlanders met abonnementen werken, zou ik dus geen al te lang abbo afsluiten, gezien de nieuwe smartphones van de toekomst. Degenen die 'hot' zijn, zijn binnen een klein jaar al van die troon verstoten. ;)

geruchten? eind februarie komt LG al met een Nvidia Tegra 2 proc erin, plus ze schijnen stuk ZUINIGER te zijn dan phones met single core ;)

Ik zou niet voor de Galaxy gaan, is toch al aardig "oud" in de smartphone wereld dan :p Ik zou pas eind februari kijken wat er te halen valt, anders Desire HD een optie?

ik heb zo'n galaxy s gekregen van me werk.
heb hem aan mijn vriending gegeven .
moet wel zeggen super toestel . nadeel te groot .
maar als smartphone staat hij wel de nummer 1 en is niet oud .
hij gaat beter of de iphone . !!!!

geruchten? eind februarie komt LG al met een Nvidia Tegra 2 proc erin, plus ze schijnen stuk ZUINIGER te zijn dan phones met single core ;)
hmmm heb je een link naar de bron??
ben wel benieuwd naar zoon telefoon

OT: iphone 4 heeft ook een retina display de beste display op de markt dus koop gwn een iphone 4

Ik heb zelf een Samsung en mijn zwager ook (wel een ander model), maar we hebben allebei problemen met het toestel. Het lijkt alsof het toestel gewoon werkt, maar als mensen je bellen krijgen ze de melding dat het nummer niet in gebruik is en SMSjes komen niet aan. Pas als je zelf iemand belt, of je telefoon uit en aan zet, kan je weer gebeld worden en komen je SMSjes weer binnen. Zeer irritant probleem, vooral omdat je het niet door hebt dat je niet bereikbaar bent. Ik weet niet of dat bij de nieuwe modellen van Samsung nog steeds voor komt, maar ik zal in ieder geval niet zo snel weer een Samsung telefoon kopen.

nooit gezien dat je zo kan typen hete faptop

Idd :p was ook al verbaasd

iPhone 4 = best, geen twijfel mogelijk. Meest verkochte telefoon is altijd het beste dohhh

Neem alleen al de AppStore, er is geen telefoon did ook maar in de BUURT komt met iets vergelijkbaars

Idd :p was ook al verbaasd

iPhone 4 = best, geen twijfel mogelijk. Meest verkochte telefoon is altijd het beste dohhh

Neem alleen al de AppStore, er is geen telefoon did ook maar in de BUURT komt met iets vergelijkbaars

wat lul je? HTC Desire HD is verkozen tot smartphone van 2010

Het hangt gewoon af van welke punten voor de gebruiker belangrijk zijn in een smartphone. Zeggen dat A beter is dan B zonder rekening te houden met de wensen van C , de gebruiker, is belachelijk.

Is hetzelfde als zeggen dat Mercedes beter is dan BMW.

Ik heb een samsung galaxy apollo (draaid android 2.1). Een stuk betaalbaarder als andere toestellen (180 euro). Wel een wat tragere processor (+-650 mhz) maar voor dat geld is dat geen klagen.

Het is maar wat je wilt zoals Big T zegt...

Voor bellen, sturen, af en toe is snel iets opzoeken op internet en gps is dat ding ruim voldoende. Voor gaming niet...

Het hangt gewoon af van welke punten voor de gebruiker belangrijk zijn in een smartphone. Zeggen dat A beter is dan B zonder rekening te houden met de wensen van C , de gebruiker, is belachelijk.

HTC Desire HD, Iphone 4, Samsung Galaxy S dat zijn soortgelijke telefoons, dus je kan zeker wel zeggen welke beter is.

Zelfde geldt voor Mercedes E klasse vergelijken met de BMW 5 Serie

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Ik heb een samsung galaxy apollo (draaid android 2.1). Een stuk betaalbaarder als andere toestellen (180 euro). Wel een wat tragere processor (+-650 mhz) maar voor dat geld is dat geen klagen.

Het is maar wat je wilt zoals Big T zegt...

Voor bellen, sturen, af en toe is snel iets opzoeken op internet en gps is dat ding ruim voldoende. Voor gaming niet...
Draait niet alleen om de processor, RAM en ROM zijn ook erg belangrijk

wat lul je? HTC Desire HD is verkozen tot smartphone van 2010

Ik heb toevallig die HTC Desire HD.
Zeker niet slecht, maar er zijn toch ook wat zaken die tegenvallen.
Foto's van veraf zijn niet superscherp (van kortbij wel zeer goede kwaliteit), Wifi ontvangst die niet optimaal is,...

Bovendien erger ik mij mateloos aan het HTC Sense systeem dat zo wordt gehyped terwijl het in de praktijk voor een aantal landen al platligt sinds oktober en de beloofde beterschap er niet komt.

Een groot pluspunt vind ik het zeer duidelijke, grote scherm waarmee je films tot 1.5gig probleemloos (zonder lag) kan afspelen.

True, maar ik heb het over HTC en Iphone. De rest boeit me weinig eigenlijk, eventueel Samsung ook. Welke hardware er ook in een LG mag steken, ik zal nooit een LG kopen. Er is nu een HTC met 1,2Ghz processor, maar over die dual-processor zijn er zowel bij Iphone als HTC enkel geruchten.

Klopt echt. Had het wel niet uit jouw mond verwacht. :p

HTC Desire HD, Iphone 4, Samsung Galaxy S dat zijn soortgelijke telefoons, dus je kan zeker wel zeggen welke beter is.
Je snapt het nog steeds niet, het gaat niet over soortgelijk, het gaat over typische kenmerken bij elk merk. Dit is geen exacte wetenschap ;)

Simpel voorbeeld: gebruiker A vind het design van HTC verschrikkelijk k*t. Hij kiest daarom voor iphone 4 en vindt die phone daarom de beste.
Gebruiker B vind design totaal niet belangrijk, hij vindt de HTC goedkoper en toch functioneel prima, hij vindt die phone daarom de beste.

Die 'beste phone van 2010' is gewoon flauwekul dus.

Klopt echt. Had het wel niet uit jouw mond verwacht. :p
Ik ben geen Apple fanboy, koop gewoon wat ik het beste vind uit ondervinding. Voor computers en phones is dat nu toevallig Apple, en als morgen een ander merk iets beters op de markt brengt koop ik dat.

Je snapt het nog steeds niet, het gaat niet over soortgelijk, het gaat over typische kenmerken bij elk merk. Dit is geen exacte wetenschap ;)

Simpel voorbeeld: gebruiker A vind het design van HTC verschrikkelijk k*t. Hij kiest daarom voor iphone 4 en vindt die phone daarom de beste.
Gebruiker B vind design totaal niet belangrijk, hij vindt de HTC goedkoper en toch functioneel prima, hij vindt die phone daarom de beste.

Die 'beste phone van 2010' is gewoon flauwekul dus.

Ik ben geen Apple fanboy, koop gewoon wat ik het beste vind uit ondervinding. Voor computers en phones is dat nu toevallig Apple, en als morgen een ander merk iets beters op de markt brengt koop ik dat.

That will never happen... ;)

Terug
Naar boven