AndroidHealthClinic

Nieuwe en beste smartphone

Je snapt het nog steeds niet, het gaat niet over soortgelijk, het gaat over typische kenmerken bij elk merk. Dit is geen exacte wetenschap ;)

Simpel voorbeeld: gebruiker A vind het design van HTC verschrikkelijk k*t. Hij kiest daarom voor iphone 4 en vindt die phone daarom de beste.
Gebruiker B vind design totaal niet belangrijk, hij vindt de HTC goedkoper en toch functioneel prima, hij vindt die phone daarom de beste.

Die 'beste phone van 2010' is gewoon flauwekul dus.

Ik ben geen Apple fanboy, koop gewoon wat ik het beste vind uit ondervinding. Voor computers en phones is dat nu toevallig Apple, en als morgen een ander merk iets beters op de markt brengt koop ik dat.

Ben dan ook eens objectief, en niet subjectief ;)

HTC Desire: €350,-
Apple iPhone 4G: €690,-

Dan rest nog de vraag, wat wil je ermee doen? Ik wil gewoon snel kunnen internetten, bellen, sms'en, exchange mail en agenda syncen en navigeren. Beetje basisfunctionaliteit dus. Verder wil ik een fatsoenlijke schermgrootte van zeker 3,4"+. Ik heb ze met elkaar vergeleken. Wat mij betreft doen ze het allebei prima. Dan kijk ik even naar de prijs en dan zie ik dat mij dat 340 euro scheelt. Keus snel gemaakt dus.

Laatst bewerkt:
Je snapt het nog steeds niet, het gaat niet over soortgelijk, het gaat over typische kenmerken bij elk merk. Dit is geen exacte wetenschap ;)

Simpel voorbeeld: gebruiker A vind het design van HTC verschrikkelijk k*t. Hij kiest daarom voor iphone 4 en vindt die phone daarom de beste.
Gebruiker B vind design totaal niet belangrijk, hij vindt de HTC goedkoper en toch functioneel prima, hij vindt die phone daarom de beste.

Die 'beste phone van 2010' is gewoon flauwekul dus.

Ik ben geen Apple fanboy, koop gewoon wat ik het beste vind uit ondervinding. Voor computers en phones is dat nu toevallig Apple, en als morgen een ander merk iets beters op de markt brengt koop ik dat.
jij snapt het niet, heb het niet over de gebruikers ervaring. Praat over feiten hier, als 2 telefoons op verschillende vakken test dan krijg je 1 die wat betere test resultaten levert dan de ander, neem ik aan dat deze dan ook beter is.

jij hebt het over wat de gebruiker fijner vindt, ik niet.

jij snapt het niet, heb het niet over de gebruikers ervaring. Praat over feiten hier, als 2 telefoons op verschillende vakken test dan krijg je 1 die wat betere test resultaten levert dan de ander, neem ik aan dat deze dan ook beter is.

jij hebt het over wat de gebruiker fijner vindt, ik niet.

Het is een feit dat Iphone op bepaalde vlakken beter scoort en android op andere vlakken beter scoort. Daar heb je gelijk in. Dat is objectief.

Maar wie gaat bepalen welke van deze vlakken het belangrijkst is? Dat is subjectief en hangt af van de gebruiker.

Ow ow een grapje kan er precies niet meer af? Slechte examens op komst zeker?

Come on, meer emoticons gebruiken dan :p leek geen grapje

Bump.
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken maar heb er weinig verstand van.
Wat ik zoek in een telefoon:
-Niet extreem groot
-Snel internet
-Video en mp3
-Het liefst goede fototoestel
-Wat coole spellen die erop kunnen is ook wel leuk.

En dat is het zo'n beetje. Dat heeft tegenwoordig bijna elke telefoon wel maar ik kan geen keuze maken. Ik dacht zelf aan de nieuwe Xperia, maar daar moet ik wel erg veel bijbetalen en ik ben geen fan van Sony. Iphone hoef ik ook niet want ik heb al 2 ipods en een ipad, en ook de iphone is volgens mij best duur.
Blackberry lijkt me meer een hype en ping boeit me weinig.

Wat ik nu zie dat er goed uitziet:
-Samsung galaxy s
-Blackberry Torch
- HTC desire
- LG Optimus speed

heb nu een half jaar de Blackberry Bold 9700.
doet het prima, goed geluid, kunt goede filmpjes afspelen.
maar als je voor een game telefoon gaat moet je natuurlijk een iphone of iets dergelijks nemen.

Pak een dual core

Ik zelf twijfelde tussen de DHD & IPhone serie maar gezien de prijs was de keus vrij snel gemaakt.

waarom heb je nog niet even gewacht?

niets beter dan een iphone

Ik ga binnenkort wss de Galaxy S2 kopen, die hopelijk een beetje snel uitkomt. Wat me verder ook wel vette telefoons leek: sony eric. x10 (pro,mini, of normaal,) htc desire HD. En je had nog een HTC met een uitklapbaar toetsenbord, die is ook wel vet.

Waarom zijn die uitklapbare toetsenborden nog populair? Lijkt me dat die uiteindelijk toch verdwijnen, of hebben sommigen die nog altijd liever dan een aanraakscherm?

Waarom zijn die uitklapbare toetsenborden nog populair? Lijkt me dat die uiteindelijk toch verdwijnen, of hebben sommigen die nog altijd liever dan een aanraakscherm?

Ik ken idd mensen die dat liever hebben dan een touch screen. Ik heb nu een omnia HD, van bijna 2jaar oud. Dat touch screen is prima, maar als hij kleiner zou zijn had ik ook wel een echt toetsenbord gewild. Enige nadeel is dat ze dikker worden.

iphone 4 sowieso. Antenne probleem is ontzettend opgeblazen. Helemaal geen problemen mee. Super ding. (mag ook wel voor dat geld)

Vriendin heeft SGS, pa heeft iPhone 4. Qua functionaliteit/techniek is de SGS beter dan de iPhone, alleen het "gevoel" en uiterlijk van de iPhone geeft veel meer blijk van kwaliteit. Daarentegen vind ik de prijs van de iPhone echt onzin, dus zou ik die nooit kopen.

Zoals de Galaxy S bij release de dikste smartphone op de markt was, zal de Galaxy S II dat dadelijk worden. Helaas heb ik net de 'oude' Galaxy op de kop getikt.

Terug
Naar boven