Fitness Seller

Nieuwe internethype: 'gallon smashing'

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.271
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
'Gallon smashing' is een nieuwe internethype. Wat het precies is? Je in het warenhuis zo spectaculair mogelijk op de grond laten vallen terwijl je melk of fruitsap op de grond morst. Het filmpje van de originele 'gallon smashers' werd op één week tijd al meer dan een miljoen keer bekeken op YouTube. Laat ons hopen dat de hype de oceaan niet zal oversteken.
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/article/detail/1585078/2013/02/24/Nieuwe-internethype-gallon-smashing.dhtml

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=glgblV7Un_g

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

is al een topic over

Euhm, ja.. Als ik dit zie had ik graag weer 17 jaar geweest. En respect voor iedereen die het durft.

Tot het moment dat het lijkt dat ze het niet expres doen is het nog best geinig. Rond gooien met die dingen en andere dingen stuk maken is gewoon ronduit triest en idioot.

Euhm, ja.. Als ik dit zie had ik graag weer 17 jaar geweest. En respect voor iedereen die het durft.

Dan ben je in je geest nog vrij puberaal.
Andere mensen opzettelijk vies maken, winkels vies maken en mensen die daar werken de troep laten opruimen. Wat denk je dat 5l melk doet in zo'n schap? Gaat een uur in de wind stinken na een dag of 2 tussen al die artikelen.
Vind het maar triest dat mensen dit doen voor een video

• Topic Starter Topic Starter
Andere mensen opzettelijk vies maken, winkels vies maken en mensen die daar werken de troep laten opruimen. Wat denk je dat 5l melk doet in zo'n schap? Gaat een uur in de wind stinken na een dag of 2 tussen al die artikelen.

Mja, so?:rolleyes:

Jongeren moeten dit natuurlijk niet elke dag gaan doen, maar is toch eens grappig.:dunno: Moet gewoon kunnen vind ik. Zo'n zaken brengen positiviteit in het leven.

whahahahahahaa vooral dat neergooien en daarna vallen is grappig :)

Een gallon is iets minder dan 4 liter, geen 5 liter.

dan laat je ze die rotzooi toch schoon maken en de spullen betalen....

haha ik heb me kapot gelachen

nice, ik kende deze nog niet!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Tot het moment dat het lijkt dat ze het niet expres doen is het nog best geinig. Rond gooien met die dingen en andere dingen stuk maken is gewoon ronduit triest en idioot.

Mja, vind het wel positief dat mensen zich eens zo voor schut zetten. Die jongens zien tenminste hun eigen dwaasheid in en kunnen er om lachen. De meeste "volwassenen" kunnen dus iets van hen leren of opnieuw leren wat ze door de jaren heen vergeten zijn en zouden hen dus dankbaar moeten zijn.:)

& Het is ook een hype en zal normaal geen jaren duren dus..

Mja, vind het wel positief dat mensen zich eens zo voor schut zetten. Die jongens zien tenminste hun eigen dwaasheid in en kunnen er om lachen. De meeste "volwassenen" kunnen dus iets van hen leren of opnieuw leren wat ze door de jaren heen vergeten zijn en zouden hen dus dankbaar moeten zijn.:)

& Het is ook een hype en zal normaal geen jaren duren dus..

Koop dan 2 flessen ga naar de parkeerplaats en doe het daar.

dan laat je ze die rotzooi toch schoon maken en de spullen betalen....

Supermarkten kunnen je niks maken. Ze mogen zelfs buiten de winkel niks doen tegen dieven.
Ze mogen pas iemand stoppen als 100% duidelijk is dat ie niet gaat betalen en zo.

Ik zou die kinderen rondje Halt geven, dagje ergens schoffelen of vegen of zo.

Terug
Naar boven