Fitness Seller

Nieuwe internethype: 'gallon smashing'

Supermarkten kunnen je niks maken. Ze mogen zelfs buiten de winkel niks doen tegen dieven.
Ze mogen pas iemand stoppen als 100% duidelijk is dat ie niet gaat betalen en zo.

Ik zou die kinderen rondje Halt geven, dagje ergens schoffelen of vegen of zo.

Stop een tampon in je reet man, zeurtit.

Stop een tampon in je reet man, zeurtit.

Jij zou het natuurlijk prima vinden als je kinderen winkels gaan vervuilen en schade veroorzaken. Zo vader zo kind he. Vind dit gewoon triest gedrag. Denk ook niet dat ze mensen die daar werken hebben geholpen met schoonmaken, eerder giechelend weglopen nadat ze hun kei-garpige trol op camera hebben.

Ik zal eens een pak melk naar jouw voeten slingeren in de supermarkt. Help je me dan ook met opstaan?

Als ouders hun kind niet genoeg bijbrengen moet de maatschappij dat maar doen.

Jij zou het natuurlijk prima vinden als je kinderen winkels gaan vervuilen en schade veroorzaken. Zo vader zo kind he. Vind dit gewoon triest gedrag. Denk ook niet dat ze mensen die daar werken hebben geholpen met schoonmaken, eerder giechelend weglopen nadat ze hun kei-garpige trol op camera hebben.

Ik zal eens een pak melk naar jouw voeten slingeren in de supermarkt. Help je me dan ook met opstaan?

Dat heet humor.

Strong humor.

Beetje zonde.......

• Topic Starter Topic Starter

:no:

Als het voor een goede zaak is en het binnen de perken blijft zoals hier wel.
Dit is positiviteit in z'n ruwe vorm, zoals een ruwe diamant.. Aan iedereen die dit afkeurt: kijk gewoon eens zonder te oordelen en je zal inzien hoe prachtig, hilarisch deze hype is. Die slappe Harlem Shape is er niks mee vergeleken.

Not funny

srs

Was gisteren ''Harlem Shake'' nog niet uitgevonden?

:no:

Als het voor een goede zaak is en het binnen de perken blijft zoals hier wel.
Dit is positiviteit in z'n ruwe vorm, zoals een ruwe diamant.. Aan iedereen die dit afkeurt: kijk gewoon eens zonder te oordelen en je zal inzien hoe prachtig, hilarisch deze hype is. Die slappe Harlem Shape is er niks mee vergeleken.

de enige positiviteit in jouw leven is dat je eens zou werken voor jouw geld :):):):):):):):):):):):):)

btw internethype's...............

Terug
Naar boven