AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur/ acne angst

Wanneer de acne extreme vormen aanneemt is 20mg een vrij lage dosis, maar 70mg is dan weer erg extreem.

Als het heel erg is dan gaan 2/3 maanden roaccutane vaak ook niet helpen. Duurt gemiddeld 6/8 maanden voordat het lichaam blijvend zijn talgproductie verminderd, of in ieder geval voor langere tijd.

Daar heb je gelijk in.

Ik was niet volledig duidelijk in mijn vorige post. Ik raad TS aan om ROA bij de hand te hebben en dan is 20 mg ed of eod voldoende om beginnende acne te bestrijden of preventief te nemen tegen acne.

Laatst bewerkt:
Dus met mijn quads zou ik op 2 dagen halfwaardetijd zitten? :sad:

Zou het ook niet afhankelijk zijn van hoe veel je er in douwt? Als kleine spier kortere halfwaardetijd geeft zou je verwachtten dat als je er meer in drukt je ook een kortere halfwaarde tijd krijgt.

Overigens als sustanon kut is waarom is het dan de meest gangbare voor trt gebruik?
2 dagen, zoiets ja :o
Halfwaardetijd is bij depots inderdaad ook afhankelijk van het volume. Hier heb ik het een aantal jaar geleden met @Galen over gehad, hoe zat het ook alweer? Deze cijfers zijn in ieder geval bij volumes voor TRT.
Is sustanon het meest gangbare voor TRT-gebruik? Ik neem aan dat je bedoelt 'van de injecteerbare opties'? Er wordt überhaupt weinig aandacht besteed aan TRT, omdat het op de vitale leeftijd weinig voorkomt. Daarnaast kiezen voor zover ik weet verreweg de meeste mensen voor een gel of pleister. Als er weinig vraag is naar andere vormen van injecteerbaar testosteron, dan zijn de alternatieven een stuk duur(der). Wat dus helaas het geval is bij Nebido (testosteron undecanoaat). Daarnaast zijn er maar een handjevol artsen die op de hoogte zijn van hoe idioot de theorie achter sustanon is, dus weinig motief om er wat aan te veranderen. Ik sprak laatst nog met een hoogleraar, die was aardig pissed toen ik over Sustanon en Nebido begon. Hij haalt weleens Nebido uit Duitsland voor z'n Nederlandse patiënten :roflol:, daar is het schijnbaar wel goed te betalen. Anyway, de reden dat sustanon nog 'populair' is, is niet omdat het een goed product is.

ik zit op 10 mg per dag, zonder zou ik van top tot teen onder zitten.
op 20mg per dag toch wel last van erg droge lippen en huid, nu amper last van. Af en toe glipt er een puistje doorheen that's it.

2 dagen, zoiets ja :o
Halfwaardetijd is bij depots inderdaad ook afhankelijk van het volume. Hier heb ik het een aantal jaar geleden met @Galen over gehad, hoe zat het ook alweer? Deze cijfers zijn in ieder geval bij volumes voor TRT.
Is sustanon het meest gangbare voor TRT-gebruik? Ik neem aan dat je bedoelt 'van de injecteerbare opties'? Er wordt überhaupt weinig aandacht besteed aan TRT, omdat het op de vitale leeftijd weinig voorkomt. Daarnaast kiezen voor zover ik weet verreweg de meeste mensen voor een gel of pleister. Als er weinig vraag is naar andere vormen van injecteerbaar testosteron, dan zijn de alternatieven een stuk duur(der). Wat dus helaas het geval is bij Nebido (testosteron undecanoaat). Daarnaast zijn er maar een handjevol artsen die op de hoogte zijn van hoe idioot de theorie achter sustanon is, dus weinig motief om er wat aan te veranderen. Ik sprak laatst nog met een hoogleraar, die was aardig pissed toen ik over Sustanon en Nebido begon. Hij haalt weleens Nebido uit Duitsland voor z'n Nederlandse patiënten :roflol:, daar is het schijnbaar wel goed te betalen. Anyway, de reden dat sustanon nog 'populair' is, is niet omdat het een goed product is.

Ach ik merkte weinig negatieve effecten op 250mg sust e2w.. Zet nu gewoon test e als trt en spaar sust op. Wil keer 10 weken 500mg test (sust) ew zetten human grade, kijken of het echt zo veel verschil maakt.

Misschien ook deca fixen.

Terug
Naar boven