XXL Nutrition

nieuwe kuur steroiden en insuline?

kan toch geen kwaad 3 gr frontload en 1 gr /week als 3e kuur??...weet je tenminste zeker dat je als 4e kuur 2 gr test/week nodig hebt :D

volgens mij heeft hij zijn A opgegeten

1gr test per week in derde kuur. wat is daar zo overdreven aan? de meesten hier gebruiken drie verschillende produkten samen en komen ook aan 1gr per week. die frontload (3gr) is inderdaad overdreven.
en het is niet omdat je 1gr test gebruikt dat je volgende keer meer nodig hebt. als je lang genoeg wacht, groei je volgende keer terug met deze hoeveelheid.

skydirk zei:
1gr test per week in derde kuur. wat is daar zo overdreven aan? de meesten hier gebruiken drie verschillende produkten samen en komen ook aan 1gr per week. die frontload (3gr) is inderdaad overdreven.
en het is niet omdat je 1gr test gebruikt dat je volgende keer meer nodig hebt. als je lang genoeg wacht, groei je volgende keer terug met deze hoeveelheid.

Toch erg jammer als je met minder ook kunt groeien....

gastuh het heeft geen nut deze jongen helemaal de grond in te douwen hoe veel we het ook met hem oneens zijn over zijn idee. Zo te zien weet hij gewoon simpelweg nog niet wat wel en niet verstandig is. Nou er is hem nu heel duidelijk gemaakt dat wat hij wil gaan doen niet zo slim is en daar\ sluit ik me ook bij aan maar stuur hem dan een beetje de juiste kant op.

Ik draai nu al aardig wat jaren wedstrijden en heb het afgelopen jaar voor het eerts wat insuline genomen dus ik denk wel dat dat een beetje een indicatie kan zijn dat jij er nog even vanaf moet blijven. Insuline is iets wat in een klap je leven kan verzieken. Je kan nog voldoende vooruitgang boeken met andere middellen. Verder is het ook niet zinvol van deze grote doseringen te nemen omdat je volgende ker simpelweg meer moet gan nemen. Probeer gewoon een combi van diverse middellen en breng de test omlaag (in ider geval niet boven de 750 mg per week) denk bv aan:

combi met deca of boldenone
d-bol
enanthate
WInstrol depot

Terug
Naar boven