AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur Test/tren/winny

Gertgroningen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Hallo,

Dit jaar heb ik 2 kuren achter de rug waarvan de laatste onlangs. Afgelopen half jaar ben ik van 84 kg naar 95kilo gegaan, maar ik verwacht nog een kilo of 3 te verliezen komende weken, aangzien ik net weer gestopt ben. Eerste kuurtje was met test e en proviron, tweede kuur was kort (6 weken) met test prop, winny en proviron. Ik heb een flinke krachttoename ondervonden, echter zou ik er nog wel iets droger op willen staan. ik gok dat mijn vetpercentage ronde de 12 % zit.

Nu wil ik volgend jaar, februari ongeveer weer een kuur pakken, maar een wat zwaardere. Ik denk er dus over om Tren toe te voegen. Nu heb ik me al de pl**ris gelezen over tren en ik ben me ervan bewust dat er fixe bijwerkingen op kunnen treden. Daarom denk ik ook aan Tren A, aangezien dit veel eerder uit je systeem is dan E, mocht het toch de spuigaten uitlopen.

Graag zouik jullie mening willen over de volgende kuur.

Week 1-8 tren A 75mg /eod
Week 1-2 test prop 100 mg/ eod
Week 1-8 test e 500 mg ew (2x 250 pw)
Week 5-8 winny 50 mg ed
Week 10-14 nolva 40 mg ed

moet ik nog aan zaken denken zoals T3 of HCG? Ik las dat T3 voor ecto 's niet handig is.. van nature ben ik toch wel beetje een ectotje.

Graag jullie advies. Bij voorbaat dank.

ik zou test e weghalen gewoon werken met korste esters , test p , tren a

sowieso test 2 weken langer doortrekken dan tren. Ik zou dit doen

1 t/m 10 test E 500 mg
1 t/m 8 Tren A 150 mg eod
2 t/m 6 winny 40 mg ed

nakuur

13 t/m 15 20 mg nolva

3 weken nakuur is zat op een kuur van maar 10 weken imo. Als je alleen korte esters kiest in je kuur nakuur een week na je laatste inject starten.

je kan er eventueel voor kiezen op de test E te vervangen door test P als je een speldenkussen wilt worden :D ik zelf ben er niet zo van.

Test E 2 weken langer doortrekken, winny ook 2 weken naar achter schuiven dan! geen T3 maar Hcg mag altijd natuurlijk!

T3 lekker laten liggen helemaal als ecto is dit niet nodig, verdoet alleen maar je schildklier en geloof me op die tren ga je genoeg vet verliezen heb je geen T3 bij nodig. HCG ter bevoordering van je herstel kan, ik zelf heb het niet gedaan op 8 weken tren en had een relatief makkelijk herstel maar goed ik ben jouw niet natuurlijk :D

1 t/m 10 test E 500 mg
1 t/m 8 Tren A 150 mg eod
2 t/m 6 winny 40 mg ed
nakuur
13 t/m 15 20 mg nolva

Als ik vanwege de tren a toch eod (every other day) moet prikken dan zou ik sust nemen en alles in 1 spuit doen eod, vooral omdat de kuur redelijk kort is en snel inkicken dus een voordeel. En na tren zou ik zeker niet een week korter nakuren zoals net voorgesteld, eerder een week langer zelfs. En ik zou Arofixen nemen na tren gewoon 1 cap per dag voor 4 weken (=20mg nolva en 20mg Aromasin/exemestane) Bijkomend voordeel is dat je dan winny wel aan het eind van je cyclus kan pakken omdat Aromasin de cortisol piek opvangt en je dus het winny voordeel hebt van met een droge look uit je kuur komen.

T3 is idd niet handig om te nemen als ecto.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik het zo ga doen:

Week 1-8 Tren A 100 EOD
Week 1-4 Sust 500 EW
Week 5-10 Test E 500 EW
Week 7-10 Winny 50 mg ED
Week 12-16 Nolva 40-40-20-20

Voor eventuele vocht- en gynoproblemen: Proviron + Letro en B6.

De eerste paar weken Sust lijkt mij handig, gezien de verschillende esters.

Ok, bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik het zo ga doen:

Week 1-8 Tren A 100 EOD
Week 1-4 Sust 500 EW
Week 5-10 Test E 500 EW
Week 7-10 Winny 50 mg ED
Week 12-16 Nolva 40-40-20-20

Voor eventuele vocht- en gynoproblemen: Proviron + Letro en B6.

De eerste paar weken Sust lijkt mij handig, gezien de verschillende esters.

hou het op of sust of enanthaat, nolva op 40 is te veel. als je onder de 12% bent, zou ik masteron verkiezen boven tren.

Terug
Naar boven