XXL Nutrition

nieuwe kuur,wat vinden jullie ervan?

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
Hey,ik wil beginnen met de volgende kuur:

wk 1-3:30 mg dianabol
wk 1-8:400 mg deca(norma)
wk 4-8:50 mg stromba depot eod
wk 8-11: 30 mg dianabol

wk 12-15:clomid en nolva elke dag 1 tablet.

daarbij ook nog hcg.(totaal 15000 iu)

kan ik hierbij nog proviron gebruiken elke dag?om wat harder te blijven?of lijkt jullie dat niet nodig?

lijkt mij dat je hiervan wel wat vocht van gaat aantrekken. ik, persoonlijk zou elke dag 50 mg proviron erbij nemen. maar da's misschien ook wel persoonlijk.
succes,
gr d

Ik snap niet helemaal wat je met deze kuur wilt... Ik ben niet de meest ervaren persoon op het forum (die reageren vast ook nog wel even), maar volgens mij is de combinatie deca (bulking steroid) en winstrol (cutting steroid) niet echt effectief. Als je alleen wilt bulken dan zou ik er testosteron enanthaat bij gebruiken.
De meningen op het board zijn erover verdeeld, maar een andere reden om testosteron naast de deca te doen is om onder andere potentie problemen tegen te gaan. De testo zou dan hoger gedoseerd dan je deca moeten zijn.
Verder zit je aan het einde redelijk lang aan middelen die schadelijk zijn voor je lever. De dianabol en de stromba. Als je die stromba weg zou laten en vervangt door testosteron enanthaat dan heb je een beter bulking kuur en je hebt dan een minder zware belasting op je lever.
En ik zou even kijken hoe je die HCG gaat nemen. Normaal is om vanaf de 4e week, elke week 500 IU te zetten. En dan in de nakuur nog een 2 of 3 keer een grotere dosis 2500 IU of zo. Na de HCG loopt het slikken van nolva of clomid nog twee weken door...
De proviron is volgens mij een goed idee omdat de dianabol zeker tot een boel vochtretentie kan leiden. Evenals testosteron enanthaat...

Succes

Croupier zei:

kan ik hierbij nog proviron gebruiken elke dag?om wat harder te blijven?of lijkt jullie dat niet nodig?

1) Afsluiten met DBoll vat ik niet.

2) Zou er wel test. bij doen, anders is je vriendin niet echt blij met je vanaf week 5.

Croupier zei:

It takes two to tango with anabolics Croupier :p

Oftewel: een hoog anabool in z'n eentje levert weinig op. Testosteron is wat het anabole effect opjaagt en 100% beter resultaat oplevert.
Test enanthate vanaf week 1 is daarom een must, zet het op 500mg/week doorlopend tot week 8.

Winstrol de laatste 4 weken neemt aardig wat van je vochtretentie weg.
Ik was lange tijd tegenstander van Win naast Deca maar heb o.a. zelf ondervonden dat je beter en droger uit je kuur komt dan zonder.

De dbol de laatse weken zou ik écht weglaten, dbol als opstarter als je het wilt moet je het doen maar laat het daarbij.

• Topic Starter Topic Starter
heb de combi deca en stromba vaker gehad,met goede resultaten.deca d*ck verschijnsel heb ik nooit last van,gelukkig!maar het ging me meer om de dianabol die ik nooit in deze combi heb gebruikt.maar ik zal wel laten weten wat het resultaat is geworden.

Croupier zei:

wk 1-4/6: 30 mg dianabol/dag
wk 1-8: 500 mg test enanthaat/wk
wk 1-8: 400 mg deca/wk

Of

wk 1-8: 500 mg test enanthaat/wk
wk 1-8: 400 mg deca/wk
wk 5-10: 50 mg winstrol/eod

Oftewel test is een must, maar zou wel of de dianabol of de winstrol weglaten dan anders ga je 4 middelen stacken en bovendien ook nog eens 2 levertoxische bij elkaar.
Weet ook niet wat je kuurervaring is maar je zou de test en deca ook lager kunnen doseren (250 test/wk + 200 deca/wk).

Terug
Naar boven